Először is leszögezném, sajnos egyenlőre nincs bejelentve a játék PC-re, viszont a minap beszélgettünk Grath kollégával, és ahogyan szerinte is, úgy szerintem is játszhatunk majd a Force Unleashed-el a PC-nken, csak kérdés, hogy mikor... Ami biztos, hogy X360-ra, PS3-ra, PS2-re, PSP-re és Nintendo DS-re megjelenik a játék, méghozzá 2008 tavaszára. A fantasztikus trailer mellett (amit letölthettek szerverünkről), egy közel öt perces interjú is napvilágot látott, melyben Kevin Kurtz - a LucasArts egyik marketinges figurája - beszél a játék tulajdonságairól, illetve több részletet is elárul a történetről. Azt már tudtuk, hogy a játék a harmadik és a negyedik epizód között fog játszódni, és Darth Vader nagyúr titkos tanítványát testesíthetjük meg. Kurtz elárulta, hogy a játékost körülölelő világ mondhatni teljesen interaktív lesz, reagál minden történésre, amire nagyon büszkék, ahogyan a karakterek egymáshoz való interakciójára is. Tehát különböző szituációkban spontán reagálnak majd ellenfeleink (teszem azt, ha lelökjük őket egy emelvényről, megpróbálnak megragadni valamit, sőt, akár egymásba is belekapaszkodnak, miközben csüngenek a mélység felett). Olyan dolgokra leszünk képesek az Erő segítségével, amiket eddig még sem a filmekben, sem a játékokban nem láthattunk, illetve rengeteg fontos részlettel egészül ki a történet.
Az már biztos, hogy Vadernek hatalmas szerepe lesz az egész játékban, rengeteg új dolog derül majd ki róla, illetve arról, hogy mire kellett neki egy titkos tanítvány, akiről még az Uralkodó sem tudhatott. A játékban a történetet is mi formáljuk, ugyanis ránk van bízva, mit kezdünk a rendelkezésünkre álló Erővel, illetve hogyan használjuk azt - így döntéseinkkel alakítjuk a játékmenetet is. Nagy vonalakban ennyi az, amit érdemes mindenképpen megemlíteni a játékról, de aki ennél is többre kíváncsi, annak íme az a bizonyos interjú - persze csak angolul...
Az már biztos, hogy Vadernek hatalmas szerepe lesz az egész játékban, rengeteg új dolog derül majd ki róla, illetve arról, hogy mire kellett neki egy titkos tanítvány, akiről még az Uralkodó sem tudhatott. A játékban a történetet is mi formáljuk, ugyanis ránk van bízva, mit kezdünk a rendelkezésünkre álló Erővel, illetve hogyan használjuk azt - így döntéseinkkel alakítjuk a játékmenetet is. Nagy vonalakban ennyi az, amit érdemes mindenképpen megemlíteni a játékról, de aki ennél is többre kíváncsi, annak íme az a bizonyos interjú - persze csak angolul...
"...Kettejük mögött Kirana Ti jött, egy fiatal és erős dathomiri boszorkány, aki otthagyta többi Erőforgató, >>>rankoron lovagló<<< asszonyát...)
Amúgy szerintem a játék végén az irányítandó hősünk biza kipurcan... Csak így lehet kiküszöbölni a logikai bakit, hogy akkor "miért nem volt benne a filmben"
Nekem kell az hogy ropogjon a hagfal a géppityunál és legyen mérete a képernyőnek - ekkor adja át a játék nekem azt, amiért szivesen elmerülök benne....
Nos az elmondások szerint kissé linárisabb lesz, mint az eddig megszokottak. Tehát a hagyományos, küldetésalapú sémát követi majd, ahogy az itt és a cikkben leírottakból kiderül. Ami nem rossz, de egy KotOR után kicsit fura lesz ismét ráállni erre - legalábbis nekem.
Az ötlet kiváló, csak azt nem értem, miért nem Darth Vader végre a főszereplő, akivel kaszabolhatunk? Jó, persze a nagyúr általában nem pazarolja erejét a hitvány lázadókra , de azért ha már ilyen "szentségtörés" belefér, hogy Vader nagyura ellen ármánykodik (mert szerintem ez a VI. részig, filmekben értem, úgy, ahogy van, hülyeség), akkor az is mehetne nyugodtan, hogy Vader szutykos fejvadászokat öl a Tatooin-on pl.
Érdekes lesz, nagyon. Remélem, nem cseszik el, bár mostanában a LA kezd kikupálódni.
Ha nem is lesz PC-re a sejtésekkel ellentétben, az megnyugtató, hogy PSP-re lesz . Addigra remélem sikerül beszerezni egyet végre.