A Watch Dogs vezető programozójától, Francis Boivintól megtudtuk, hogy a játék Xbox One és PS4 konzolon is ugyanazt az élsimítási eljárást használja. Ez nem más, mint az SMAA, amit egy egyedi módszerrel egészítenek ki, melynek lényege leegyszerűsítve az, hogy minden pixelt újra kirajzolnak az előző képkockában betöltött helyére, valamint egy algoritmust is végigfuttatnak, hogy a kép még simább legyen.

Felmerül persze a kérdés, hogy mi a helyzet a képkocka-sebességgel, ami bizony kényes kérdés, főleg a Microsoft legújabb konzolján. Nos, mint megtudtuk Dominic Guay producertől, a csapatának nem voltak ilyen gondjai, bár ez valószínűleg azért is lehet, mert nagy hangsúlyt fektettek arra, hogy az fps-érték megfelelő legyen. „A framerate nagyon fontos a játékmenet és az irányítás szempontjából, így ez nem olyan dolog, amivel kapcsolatban kompromisszumokat kellene kötni.”

A Watch Dogs PC-n az Nvidia-féle TXAA élsimítási technológiát használja, ami másképpen dolgozik, és egyúttal fejlettebb eljárás, mint az SMAA.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!