Amikor tavaly októberben bejelentették a Watch Dogs csúszását, sokan morcosak lettek, mások csalódtak. Azóta sok víz lefolyt a Dunán, és a játék is sokat változott, kibővült, átalakult. Ám a késésnek volt egy fontos üzenete is a Ubisoft alá tartozó fejlesztőstúdiók számára, amit David Polfeldt, a The Divisiont hegesztő Massive Entertainment ügyvezető igazgatója osztott meg velünk.
„Nekünk, mint fejlesztőstúdiónak borzasztóan fontos tudni, hogy a tulajdonosunk és kiadónk hajlandó bevállalni értünk egy ütést, és a Watch Dogs késleltetése jelentős ütés volt.” -- utalt arra Polfeldt, hogy a késés bejelentése után az Ubisoft részvényei huszonhat százalékot zuhantak. Ez azt üzente a fejlesztőknek, hogy a kiadó mellettük áll a közös célban, amely nem más, mint nagyszerű játékok készítése. Ezt sajnos sok esetben az idő megnehezíti, mert sok kiadó nem biztos, hogy a minőséget választja a gyors piacra dobás helyett, de a Watch Dogs esetében egyértelműen előbbi mellett tették le a voksukat. Úgyhogy Polfeldt szerint bár nehéz döntés lehetett, mindenképpen a játék javára vált -- és közvetve a jövőbeli játékok javára is.