Lehet, hogy sokaknak semmit sem mond a 2001-ben Totally Screwed Software néven megalapított stúdió neve. A rajzfilmszerű játékairól ismert Ska eddig három Xbox Live Arcade (The Dishwasher: Vampire Smile, The Dishwasher: Dead Samurai, Charlie Murder), négy Xbox Live Indie (ZP2KX, I MAED A GAM3 W1TH Z0MB1ES 1NIT!!!1, ZP2K9, Zombie Smashers X4 Guitarpocalypse!) és egy Windows Phone játékot (Z0MB1ES (on teh ph0ne)) készített. Ezek közül a Charlie Murdert ráadásul a Microsoft adja ki, szóval elég nagy tapasztalatuk van, hogyan lehet együtt dolgozni a multicéggel, melyet az utóbbi néhány évben többen támadtak a független fejlesztőkkel való bánásmódja miatt.
James Silva, a stúdió két emberének egyike szerint az XBLA egy zártkörű, segítőkész, merev sztenderdekkel és protokollokkal rendelkező platform, ennek ellenére semmi olyasmit nem tapasztalt, ami miatt rossz érzése lenne a céggel kapcsolatban. Silva úgy érzi, ha egy indie fejlesztő nem hajlandó többet a Microsofttal dolgozni, akkor az emberek egyből tudni akarják, hogy elszigetelt esetről van-e szó, vagy mindez része egy sor apró csúnya igazságnak. És akkor jön a spekuláció: talán rejtegetik a tapasztalatokat erről a csúnya igazságról, vagy emiatt már platformot is akarnak váltani, miközben az a bizonyos csúnya igazság valójában csak apró nézeteltérés. Ha ezer ember olvas ilyesmiről, akkor tulajdonképpen ezer potenciális vevő olvas az indie játékok bukásáról, akik elpártolhatnak a platformtól, elkezdenek csökkenni az eladások, a Microsoft eztán nem ad zöld utat a következő játékokra, és a fejlesztők végül jól kifogynak a pénzből, pedig nekik is van házuk, amit valamiből fenn kell tartani, esetleg gyerek, akit etetni kell.
James tehát egy öngerjesztő folyamatot lát a háttérben -- végső soron lehet igaza, elvégre ő tényleg látta, mit kezd a stúdió a független csapatokkal, és nem csak pletykákból szerezte az információit.