A Treyarch játéktervezője, David Vondehaar az OXM-nek nyilatkozta, hogy személy szerint meg van elégedve a játékot hajtó grafikusmotorral. Az egykor a Quake III technológiára épített, de azóta vagy ezerszer újraírt IW3 Engine gyakorlatilag végigkísérte a Call of Duty sorozat karrierjét, ám mindez idáig semmi baj nem volt vele, sőt.
"Bárki, aki a motort fikázza, gondoljon arra, hogy a 60 fps miatt szereti mindenki. És emellett gyönyörű dolgokat művelhetünk vele -- ez egyébként annak köszönhető, hogy az évek során nagyon kiismertük, és egyre több dolgot tudunk javítani, például a fényeket. Az emberek ráadásul úgy emlegetik az engine-t, hogy nem veszik figyelembe: az eltelt hat év alatt annyit módosult, hogy már egy másik motorra sem hasonlít. Kicseréltük a felhasználói felületet, a játékelemeket kezelő rendszert, mindent. Számomra egyébként tök érthetetlen ez az egész. 60 fps-sel renderel és nagyon szépen néz ki, hol itt a baj?"
Nos, ehhez kár lenne bármi mást hozzáfűzni -- főleg, hogy a kommentelőink úgyis megmondják majd a tutit. A Black Ops II novemberben jön PC-re, Xbox 360-ra, PS3-ra, és persze Wii U-ra.
"Bárki, aki a motort fikázza, gondoljon arra, hogy a 60 fps miatt szereti mindenki. És emellett gyönyörű dolgokat művelhetünk vele -- ez egyébként annak köszönhető, hogy az évek során nagyon kiismertük, és egyre több dolgot tudunk javítani, például a fényeket. Az emberek ráadásul úgy emlegetik az engine-t, hogy nem veszik figyelembe: az eltelt hat év alatt annyit módosult, hogy már egy másik motorra sem hasonlít. Kicseréltük a felhasználói felületet, a játékelemeket kezelő rendszert, mindent. Számomra egyébként tök érthetetlen ez az egész. 60 fps-sel renderel és nagyon szépen néz ki, hol itt a baj?"
Nos, ehhez kár lenne bármi mást hozzáfűzni -- főleg, hogy a kommentelőink úgyis megmondják majd a tutit. A Black Ops II novemberben jön PC-re, Xbox 360-ra, PS3-ra, és persze Wii U-ra.
Amúgy köszi, hogy rendesen válaszoltál, azt hittem, nagy leoltást fogok kapni, ritkán szoktam hozzászólni dolgokhoz, és most jól esik, hogy normálisan is lehet beszélni valamiről.
Bár ha lett volna eszük, akkor a Treyarch részeket, nem Codként adják ki, hanem valami más néven, mint Ea-nél a Medal of Honort "felélesztették", hogy ne kelljen ott is sok Battlefieldnek lennie. (Természetesen volt eszük, így újra rekordott döntött, az eladás, és nem egy bukás volt, mint a vetélytársnál.)
Pontosan ez az, nincs okuk a spórolásra... Minden adott ahhoz, hogy valamit mutassanak csak nem teszik mert így is vásárolják az anyagot mint a cukrot. "Akkor meg nem mindegy?" A vásárlók hibásak azért ami lett és lesz a CoD sorozatból.
ha ennyire okos vagy hogy a gép milyenségétől függ az FPS akkor elég hülye vagy...
jó lehet azis közre játszik de az is hogy a grafikus motor menniyre user barát mert ha megnézed a CryENGINE 3-at akkor az valami isteni csoda
de lássuk csak: ,, 60 fps meg nem a játéktól függ hanem a player gépétől."
Ha valaki Xbox360-on vagy esetleg PlayStation 3-on játszik akkor mit csinál?
mer legjobb tudomásom szerint elég nagy koponya kell ahoz hogy azt fejleszteni tudd
A gép terén nagyjából igazad volt nem is védem a konzolosokat (személy szerint irtózom a konzolokon való FPS-ektől) de legyünk rájuk is tekintettel ha pár év alatt a jó öreg Microsoftnak és a SONY-nak sikerült ekkora fanclub-ra szert tennie...