A Call of Duty sorozatot gyakran éri a vád, mely szerint nem fejlődik eleget. Nos, ezt nem akarjuk sem cáfolni, sem megerősíteni, de tény, hogy a Black Ops II-vel a Treyarch rákapcsol, és a lehető legösszetettebb és legélvezetesebb CoD-multi megalkotására törekszik. Most már azt is tudjuk, hogyan fejlődünk majd, és bár vannak hasonlóságok az eddigi rendszerrel (pl. az azonos mennyiségű XP), az alapok bizony sokat változnak.
Ahogy korábban, úgy most is 55 szint lesz, és ahogy haladunk előre a játékban, úgy oldunk fel újabb és újabb lehetőségeket. 4. szinten megjelenik a Create a Class opció, melyben eleinte a következő felszerelésekkel kísérletezhetünk: egy géppisztoly, egy SMG, egy LMG, egy shotgun, egy mesterlövészpuska, egy-egy perk mindhárom kategóriából, egy kézigránát, és egy taktikai bomba.
Az 5. szinten egy újabb perket nyitunk meg, a 6.-on felszerelés üti a markunkat, a 7.-en Scorestreak, a 8.-on ismét perk, a 9.-en pedig még egy Scorestreak. A 10. szinttől fölfelé egy ismétlődő minta szerint kapjuk az extrákat, és ez az 55. szintig mindössze háromszor változik meg.
A Black Ops II tehát próbál újítani, és úgy tűnik, megy is a Treyarchnak a dolog. A játék őszi megjelenésekor minden kiderül.
Ahogy korábban, úgy most is 55 szint lesz, és ahogy haladunk előre a játékban, úgy oldunk fel újabb és újabb lehetőségeket. 4. szinten megjelenik a Create a Class opció, melyben eleinte a következő felszerelésekkel kísérletezhetünk: egy géppisztoly, egy SMG, egy LMG, egy shotgun, egy mesterlövészpuska, egy-egy perk mindhárom kategóriából, egy kézigránát, és egy taktikai bomba.
Az 5. szinten egy újabb perket nyitunk meg, a 6.-on felszerelés üti a markunkat, a 7.-en Scorestreak, a 8.-on ismét perk, a 9.-en pedig még egy Scorestreak. A 10. szinttől fölfelé egy ismétlődő minta szerint kapjuk az extrákat, és ez az 55. szintig mindössze háromszor változik meg.
A Black Ops II tehát próbál újítani, és úgy tűnik, megy is a Treyarchnak a dolog. A játék őszi megjelenésekor minden kiderül.
Eleinte nem tetszett a BO lehetetlen ADS-e, de tény és való, hogy ehhez több skill kellett mint a MW részekhez. Remélem ez megmarad az új részben is és a QS és NS fanok maradnak az MW3-nál.