A Modern Warfare 3 a Call of Duty 4 óta piacon lévő IW Engine-nel működik majd, aminek előnyei és hátrányai is vannak. Előbbi csoportba tartozik a -- viszonylag -- stabil 60 fps, illetve PC-n az alacsony gépigény, míg utóbbiba, hogy a látvány évek óta nem fejlődött drasztikusan. Nos, a játék fejlesztésének egy része felett bábáskodó Sledgehammer Games szerint nagyon is jó ez az IW Engine, úgyhogy kár szidalmazni.
"Rengeteg motorral dolgoztam már életemben, és nagyon sok alá próbáltam grafikát pakolni, de ez a cucc egy Porsche." -- vélekedik Glen Schofield, a stúdió általános igazgatója. "Értem ezalatt, hogy áramvonalas, minden tökéletesen, rohadtul tiszta benne. Látszik rajta, hogy évek óta fejlesztik és nagyon könnyű továbbfejleszteni. A korábbi motorok, amikkel dolgoztunk, olyanok voltak, mint egy k**va spagetti: nem dolgozhatsz át egy részt és teheted vissza anélkül, hogy minden mást össze ne csessz. Ezzel szemben a Modern Warfare 3 pályái sokkal nagyobbak lehetnek, ráadásul élethűbbek, több textúrával és részletességgel. Ha melléteszed az MW2-t, hatalmas különbséget láthatsz. Nézd meg a karaktereket, a fegyvereket, a tükröződést, a vizet! Annyi mindenen javítottunk, hogy idegesítenek, akik azt állítják, hogy az egész egy másolat. Nem is akarok beszélni velük, mert nem tudnak semmit. Fogalmuk sincs."
Hozzátette még, hogy az egyre pontosabb fejlesztői szoftverekkel a játékélmény is jobb lehet, ez pedig nem elsősorban technikai kérdés. Ezért is beszél inkább magáról a játékról, mert a motort firtatni "nem szórakoztató".
"Rengeteg motorral dolgoztam már életemben, és nagyon sok alá próbáltam grafikát pakolni, de ez a cucc egy Porsche." -- vélekedik Glen Schofield, a stúdió általános igazgatója. "Értem ezalatt, hogy áramvonalas, minden tökéletesen, rohadtul tiszta benne. Látszik rajta, hogy évek óta fejlesztik és nagyon könnyű továbbfejleszteni. A korábbi motorok, amikkel dolgoztunk, olyanok voltak, mint egy k**va spagetti: nem dolgozhatsz át egy részt és teheted vissza anélkül, hogy minden mást össze ne csessz. Ezzel szemben a Modern Warfare 3 pályái sokkal nagyobbak lehetnek, ráadásul élethűbbek, több textúrával és részletességgel. Ha melléteszed az MW2-t, hatalmas különbséget láthatsz. Nézd meg a karaktereket, a fegyvereket, a tükröződést, a vizet! Annyi mindenen javítottunk, hogy idegesítenek, akik azt állítják, hogy az egész egy másolat. Nem is akarok beszélni velük, mert nem tudnak semmit. Fogalmuk sincs."
Hozzátette még, hogy az egyre pontosabb fejlesztői szoftverekkel a játékélmény is jobb lehet, ez pedig nem elsősorban technikai kérdés. Ezért is beszél inkább magáról a játékról, mert a motort firtatni "nem szórakoztató".
Half-Life 2 mond valamit?
Ami kezd kifulladni ?!?!
Egyébként fizika terén a BF3-ban sincs semmi forradalom.