A Gamasutra interjút készített a Mirror’s Edge producerével, Owen O'Briennel, aki elmondta, hogy a játéknak az ihletet a Firefly nevű
tévésorozat, és annak filmváltozata, a Serenity adta.
„Hogy az igazat megvalljam, én egy nagy Joss Wheadon rajongó vagyok, és sok dolog a játék történetében a Firefly-ból és a Serenityből jött”- mondta O'Brien. „Könnyű félreérteni a játékot, és azt mondani, hogy ez csak egy történet egy lányról [Faith, aki futárként dolgozik], aki egyedül van egy rendőrállam ellen. Ez nem így van. Sokkal inkább azt a kérdést feszegeti, hogy mennyit vagyunk hajlandók feláldozni a személyes szabadságunkból egy kényelmes életért. A Firefly és a Serenity [csak úgy, mint a játék] arról szól, hogy nem tudod az embereket arra kényszeríteni, hogy a rendszered alapján éljenek, még akkor se, ha az jobb.”
A grafikai motor az Unreal Engine 3, a játékban nem lesz HUD (azaz kijelző, amin általában az jelenik meg, hogy mennyi töltényünk maradt milyen fegyverben, mekkora az életerőnk, a minitérkép, és hasonlók), fegyvereink sem lesznek, de lehetőségünk lesz kicsavarni a biztonsági őrök kezéből azt. O'Brien elmondta, hogy semmilyen problémát nem okoz a térkép hiánya, köszönhetően a Runner Visionnek (az a rendszer, ami vörösben jeleníti meg a megmászható és más interakcióra használható helyeket), melyet abból a megfontolásból fejlesztettek ki, hogy a pályákon dinamikusan és gyorsan tudjunk átmenni, épp úgy, mint egy szabadfutó tenné.
A lényeget azt hiszem, sikerült kiválogatni a hosszúra nyúlt interjúból - mellesleg én is szeretem Joss Whedont, főleg a Buffy, a vámpírok réme és az Angel sorozatai miatt.
„Hogy az igazat megvalljam, én egy nagy Joss Wheadon rajongó vagyok, és sok dolog a játék történetében a Firefly-ból és a Serenityből jött”- mondta O'Brien. „Könnyű félreérteni a játékot, és azt mondani, hogy ez csak egy történet egy lányról [Faith, aki futárként dolgozik], aki egyedül van egy rendőrállam ellen. Ez nem így van. Sokkal inkább azt a kérdést feszegeti, hogy mennyit vagyunk hajlandók feláldozni a személyes szabadságunkból egy kényelmes életért. A Firefly és a Serenity [csak úgy, mint a játék] arról szól, hogy nem tudod az embereket arra kényszeríteni, hogy a rendszered alapján éljenek, még akkor se, ha az jobb.”
A grafikai motor az Unreal Engine 3, a játékban nem lesz HUD (azaz kijelző, amin általában az jelenik meg, hogy mennyi töltényünk maradt milyen fegyverben, mekkora az életerőnk, a minitérkép, és hasonlók), fegyvereink sem lesznek, de lehetőségünk lesz kicsavarni a biztonsági őrök kezéből azt. O'Brien elmondta, hogy semmilyen problémát nem okoz a térkép hiánya, köszönhetően a Runner Visionnek (az a rendszer, ami vörösben jeleníti meg a megmászható és más interakcióra használható helyeket), melyet abból a megfontolásból fejlesztettek ki, hogy a pályákon dinamikusan és gyorsan tudjunk átmenni, épp úgy, mint egy szabadfutó tenné.
A lényeget azt hiszem, sikerült kiválogatni a hosszúra nyúlt interjúból - mellesleg én is szeretem Joss Whedont, főleg a Buffy, a vámpírok réme és az Angel sorozatai miatt.