- Csúfosan megbukott a játék
- A Konami azóta is foltozgatja
- Elismerték, hogy befejezetlen állapotban jelent meg
A Video Games Chronicle-nek adott interjúban a Konami szóvivője elismerte, hogy a játék durván hiányos állapotban került piacra, és több tényezőt is megemlített, amelyek ezt előidézték. A szóvivő az új játékmotorra való átállással kapcsolatos problémákat, a konzolgenerációkon átívelő fejlesztést és a free-to-playre való átállást említette a játék nem optimális minőségének okaként. A szóvivő továbbá kijelentette, hogy a fejlesztők a kritikus felhasználói visszajelzéseket követően "prioritásként kezelték a javításokat és korrekciókat", és hogy a Konami "legfőbb vágya" manapság, hogy 100%-ban befejezettnek tekintsék a programot, úgy, ahogy eredetileg eltervezték.
Nem ez az első alkalom, hogy a Konami bocsánatot kér az eFootball miatt, de még mindig úgy érezhetjük, hogy a vállalat kibújik a teljes felelősség alól, hiszen míg az új motor, a konzolgenerációkon átívelő párhuzamos fejlesztés és a free-to-play struktúra életre keltése valószínűleg tényleg kihívások elé állították a fejlesztőcsapatot, a játék technikai problémái sokak szerint a rossz tervezési döntésekben és a gyenge játékmenetben keresendők. Más szóval az eFootball problémái túlmutatnak a technikai hiányosságokon, akármit is rizsázik róla a Konami.