A Joker: Kétszemélyes tébolyt október elején mutatták be a mozikban, azonban a film bukásának köszönhetően már ugyanazon hónap végén elérhetővé vált az online kölcsönzőkben, így a Warner/DC azt remélte, hogy ha a vetítőtermekben nem is, de a digitális platformokon talán valamivel sikeresebb lesz a második rész. Viszont úgy tűnik, hogy így sem jobb a helyzet: a VOD-os megjelenés után a film mindössze a negyedik helyen áll az iTunes és a Fandango listáján. Előbbi a tranzakciók száma szerint állítja sorrendbe a filmeket, és ennek alapján a Joker 2-t még a két nappal később debütáló, Demi Moore főszereplésével készült testhorror, A szer is megelőzi. Utóbbi az iTunesszal szemben a vásárlásokból befolyó bevétel alapján rangsorol, így a film ott is csak a negyedik helyre volt jó.

Öröm az ürömben, hogy a stúdió számára némi vígaszt nyújthat a Beetlejuice Beetlejuice sikere, ami négy hete elérhető digitálisan és mindkét platformon az első helyen csücsül. Tim Burton kultfilmjének folytatását 100 millió dollárból hozta ki a Warner, a Joker 2 viszont 200 millióba fájt, és a marketingköltségekkel együtt nagyjából 300 millió dollárt költöttek el a 2019-es sikerfilm folytatására. Az öt évvel ezelőtt 1 milliárd feletti globális bevétellel fejezte be mozis pályafutását, viszont a második felvonás már bemutató előtt elidegenítette a rajongókat – jórészt a musical-vonallal, a zenés betétekkel és Lady Gaga Harley Quinnjével.

A Joker 2-t összesen 4100 vásznon vetítették az USA-ban két héten át, ám a harmadikon már csak 2800 helyen lehetett megnézni, a negyedikre pedig ki is hullott a tengerentúli box office-lista top 10-es rangsorából, és persze nemzetközileg is megbukott – alig lépte túl a 200 millió dollárt világszinten.  

A borítókép forrása: CBR