- A Halo Infinite hatására megnőtt a Splitgate játékosbázisa
- Legalábbis PlayStation-ön a játékos megalkotó stúdió társalapítója szerint
Az év utolsó nagy dobásaként tavaly december elején végre befutott a multis étvágygerjesztő után Master Chief várva várt kalandja, avagy a Halo Infinite kampánya, amivel úgy tűnik más címek is jól jártak. A kvázi a Portal és a Halo egyesítésekért leírható Splitgate megalkotásáért felelős 1047 Games társalapítója, Ian Proulx ugyanis a Loadout interjújában elmondta, hogy alaposan megugrott címük játékosbázisa PlayStation-ön a Halo Infinite megjelenése óta.
Proulx szerint a két játék hosszútávon segítheti egymást és üde színfoltot jelentenek a battle royale címek forgatagában, valamint remek belépők az arena shooter műfajba az új generációk számára, akiknek teljesen kimaradt az életéből a Quake, az Unreal Tournament vagy maga a Halo-sorozat. Persze az is benne lehet a pakliban, hogy a Halo Infinite exkluzivitása miatt a PlayStation játékosok alternatívaként a Splitgate-ben leltek hasonló élményre.