A Dead Space 3 egy túlélőhorror-sorozatot degradál kooperatív akciójátékká, és bár ez sokakat elrémíthet majd a folytatástól, a Visceral Games producere, Steve Papoutsis állítja, hogy nincs mitől tartani, sőt, a Dead Space 3 mindent verni fog a piacon.
"Át akarjuk hágni a határainkat. Olyan játékot szeretnénk szállítani, ami AAAA-kategóriás, és amilyet még sosem készítettünk ezelőtt. Sokan mondják ugyanis mostanában, hogy »az AAA vált alappá, csak olyat veszek, blablabla«. Nem. Mi túllépnénk a AAA-t, új lépcsőfokra kívánunk lépni. Olyannyira, hogy folyton AAAA-zunk az irodában." -- mondta el Steve a CVG-nek.
Akik esetleg nem ismernék a AAA-kategória ("tripla-A") kifejezést, azoknak eláruljuk, hogy magas összegből, kirívóan színvonalasra fejlesztett játékok jelölésére használja a szakma és a sajtó. AAA-kategóriás játék például egy Battlefield vagy egy GTA, de semmiképp sem egy indie cím.
A Visceral tehát olyan játékot szeretne készíteni, ami minden eddigi határon áthág, és bár a srácok nem egyszer adták tanújelét a tehetségüknek, ez minden bizonnyal olyan feladat, amibe még az ő bicskájukat is elgörbítheti. A Dead Space 3 egyébként eléggé távol áll majd a sorozat gyökereitől, lévén a csapat szerint túl félelmetesre sikerült az első két felvonás, és ezért csak kevesen voltak hajlandók végigjátszani őket.
"Át akarjuk hágni a határainkat. Olyan játékot szeretnénk szállítani, ami AAAA-kategóriás, és amilyet még sosem készítettünk ezelőtt. Sokan mondják ugyanis mostanában, hogy »az AAA vált alappá, csak olyat veszek, blablabla«. Nem. Mi túllépnénk a AAA-t, új lépcsőfokra kívánunk lépni. Olyannyira, hogy folyton AAAA-zunk az irodában." -- mondta el Steve a CVG-nek.
Akik esetleg nem ismernék a AAA-kategória ("tripla-A") kifejezést, azoknak eláruljuk, hogy magas összegből, kirívóan színvonalasra fejlesztett játékok jelölésére használja a szakma és a sajtó. AAA-kategóriás játék például egy Battlefield vagy egy GTA, de semmiképp sem egy indie cím.
A Visceral tehát olyan játékot szeretne készíteni, ami minden eddigi határon áthág, és bár a srácok nem egyszer adták tanújelét a tehetségüknek, ez minden bizonnyal olyan feladat, amibe még az ő bicskájukat is elgörbítheti. A Dead Space 3 egyébként eléggé távol áll majd a sorozat gyökereitől, lévén a csapat szerint túl félelmetesre sikerült az első két felvonás, és ezért csak kevesen voltak hajlandók végigjátszani őket.
"Meg akarjuk hágni a rajongóinkat. Olyannyira, hogy folyton Ah-Ah-Ah-Ah-zunk az irodában."
A 3-at bizakodva várom.
Viszont ez csak egy marketingduma,nem kéne komolyan venni,emberek.
Hurr durr herp a derp,legalább motiváltak.
Amúgy meg nem nagyon kéne elszállni, mert eddig csak átlagos vagy átlag alatti címeket tudtak hozni, erre most ki akarják találni a spanyol viaszt....
Engem nem érdekel a ko-op. De ha az egyjátékos rész hozza a várt szintet, tőlem beletehetik...
Azért nem kell temetni eleve a játékot...
Ez a kijelentés miszerint csinálnak egy AAAA játékot viccnek tartom mert régóta nincs még egy normális AAA cím ami nem a grafika vagy bármi más miatt lett felhúzva. Az meg hogy a fegyver készítés pozitív e vagy negatív az eldől mert ha elején csinálok egy fegyvert ami üt mindent nem lesz egy nagy élmény.
Nagyon örülnék neki, ha tényleg olyat hoznának össze, ami a mai "top" kategóriás játékokat mind veri. De még ha tényleg olyan is lenne a játék, azért tudjuk már, hogy hol a határ! Főleg, hogy a videók alapján pont nem az AAAA kategória jött le...
A következő Dead Space (ha lesz ilyen) mi lesz? mit fognak kitalálni? azt hogy most már olyan ászok vagyunk hogy csinálunk egy AAAAA játékot?
Az irodán kívül inkább ne...
Már párszor leírtam, hogy valószínűleg befogom szerezni a 3. részt is, de csak a történet miatt, és nem az ilyen fegyver készítés, vagy a Co-Op mód miatt.
Amit viszont sajnálok, hogy ez a sorozat is elég gyorsan elfelejtette, hogy honnan kezdte.