A manapság megjelenő játékok többségében kifejezetten jónak tekinthető, ha 10-12 órás játékidőt kapunk, így különösen érdekes a Visceral Gamestől Yara Khoury kijelentése, miszerint 100 órányi szórakozást lelhetünk a Dead Space 3-ban.
Khoury az AusGamers csapatának nyilatkozott a Dead Space-széria legújabb tagjáról, s azt ecsetelte, hogy milyen sok tartalommal tömték meg a játékot. Egyrészt ugye ott vannak az opcionális küldetések, melyek eléréséhez le kell térnünk a történet által megszabott ösvényről. Aztán ott van a fegyverkészítés, amihez nyersanyagot kell találunk, ezeket pedig csak a pályák minden egyes szegletének felforgatása után találhatjuk meg, illetve ne feledkezzünk meg a kooperatív módról sem.
„Aki szeret fegyvereket készíteni, az szó szerint 100 órát is eltölthet a játékkal. Ha fel akarod fedezni a mellékküldetéseket, és ha egy társaddal újra akarod játszani a történetet, sok időt eltölthetsz a játékkal. A Dead Space 3 már sokkal inkább a döntésekről szól.
Azt szeretném mondani, hogy a program jóval mélyebb a játékmenet terén, s úgy gondolom, hogy a játékosok észre fogják venni, hogy a sorozat első két részéhez képest nagyobb az újrajátszhatósági faktor.”
Khoury az AusGamers csapatának nyilatkozott a Dead Space-széria legújabb tagjáról, s azt ecsetelte, hogy milyen sok tartalommal tömték meg a játékot. Egyrészt ugye ott vannak az opcionális küldetések, melyek eléréséhez le kell térnünk a történet által megszabott ösvényről. Aztán ott van a fegyverkészítés, amihez nyersanyagot kell találunk, ezeket pedig csak a pályák minden egyes szegletének felforgatása után találhatjuk meg, illetve ne feledkezzünk meg a kooperatív módról sem.
„Aki szeret fegyvereket készíteni, az szó szerint 100 órát is eltölthet a játékkal. Ha fel akarod fedezni a mellékküldetéseket, és ha egy társaddal újra akarod játszani a történetet, sok időt eltölthetsz a játékkal. A Dead Space 3 már sokkal inkább a döntésekről szól.
Azt szeretném mondani, hogy a program jóval mélyebb a játékmenet terén, s úgy gondolom, hogy a játékosok észre fogják venni, hogy a sorozat első két részéhez képest nagyobb az újrajátszhatósági faktor.”
Azért a Mass Effect kicsit más. Az egy akció-kaland-rpg. Fontos a sok mellékküldetés, hogy ismerkedj a (zseniális) világgal.
Ez meg egy akció-horror, egy hangulatos, de közel sem annyira kidolgozott világgal. Ide fölösleges a sok mellékküldetés.