Steve Papoutsis, a Dead Space 3 producere elárulta, hogy bár a játék nem lesz olyan félelmetes, mint elődei, tartalmi szinten az élmény nem hogy csökken, sokkal inkább nő. A harmadik felvonásban ugyanis nyugodtan elcsászkálhatunk a hatalmas pályákon, új utakat és mellékküldetéseket fedezve fel így.
"Lesznek alternatív útvonalak a játékban, csak azért, hogy elmenj és körülnézz rajtuk. A nyitottabb környezethez egyébként a kooperatív játékélmény adta az inspirációt. Fontossá vált, hogy több mindent tegyünk a programba, hogy a játékosok több dolgot csinálhassanak és sokféle élményt tapasztalhassanak meg. Rengeteg a motiváló tényező, mely rávesz a felfedezésre. Ezek közül sok előrevetíti majd az eseményeket és az esetleges ijesztegetést. Ha elhagyod az A-tól Z-ig megtervezett utat, olyan helyre jutsz, ahol semmi sincs scriptelve, előre meghatározva. Emiatt pedig ugyanannyira félsz majd átmenni egy ajtón, ahogy annak idején a Dead Space 2-ben."
Steve hozzáfűzte, hogy a kampányt játszva is érezzük majd a kétségbeesettséget és a bezártságot, mert a hideg, hófúvásos pályák is legalább olyan félelmetesek tudnak lenni, mint a szűk folyosók. Ez mint szép és jó, kár, hogy az EA szerint a Dead Space 3 már nem lesz horrorjáték, mert az első két részt túl sokan féltek végigjátszani.
"Lesznek alternatív útvonalak a játékban, csak azért, hogy elmenj és körülnézz rajtuk. A nyitottabb környezethez egyébként a kooperatív játékélmény adta az inspirációt. Fontossá vált, hogy több mindent tegyünk a programba, hogy a játékosok több dolgot csinálhassanak és sokféle élményt tapasztalhassanak meg. Rengeteg a motiváló tényező, mely rávesz a felfedezésre. Ezek közül sok előrevetíti majd az eseményeket és az esetleges ijesztegetést. Ha elhagyod az A-tól Z-ig megtervezett utat, olyan helyre jutsz, ahol semmi sincs scriptelve, előre meghatározva. Emiatt pedig ugyanannyira félsz majd átmenni egy ajtón, ahogy annak idején a Dead Space 2-ben."
Steve hozzáfűzte, hogy a kampányt játszva is érezzük majd a kétségbeesettséget és a bezártságot, mert a hideg, hófúvásos pályák is legalább olyan félelmetesek tudnak lenni, mint a szűk folyosók. Ez mint szép és jó, kár, hogy az EA szerint a Dead Space 3 már nem lesz horrorjáték, mert az első két részt túl sokan féltek végigjátszani.
Amúgy szerintem kevés jó horror játék és film van, de az eddigi Dead Space epizódok ezek közé tartoznak. Meg amúgy is, két részen át lehetett borzongani, azt már láttuk, ez legalább egy kis vérfrissítés.
Futurisztikus környezet -pipa
Megreformált, fedezékhasználatot is alapul vevő harc -pipa
Csapattársak (bár itt csak opcionálisan) -pipa
Tartalom átszabása a nagyobb nyereség érdekében -pipa
Már csak az kell, hogy a Isaac-ék találjanak valami szuper nekromorf-irtó szerkezetet, és a történet végén egy nekromorf gyerek ajánl fel 3 választási lehetőséget, amik oda nem illő végződést adnak a játéknak, persze mindegyiket más színben tüntethetnék fel. Igen, ez kell, és akkor még több pénzt nyernek rajta!