Kiszivárogtak a Dead Space 3 első képei és információi. A játék egy kooperatív shooter lesz, melyben Isaac társa a minap bemutatott videó főszereplője, John Craver lesz. A sorozat történetében először kapunk emberi ellenfeleket is, illetve hőseink mindkét kezükbe foghatnak valamilyen szerszámot, hogy ezzel gyorsítsák a necromorphok irtását.
A Dead Space 3 szivárgása minden bizonnyal a közelgő E3-nak köszönhető, a játék várhatóan szerepel majd a kiállításon. A képeken a grafika jól néz ki, és a pályák alapján az eddigi havas bolygós teória is alátámasztódni látszik. Megjelenés jövőre várható -- reméljük, hogy az akciódúsabb játékmenet nem ront a széria renoméján.
A képek minőségéért elnézést kérünk, de mivel nem hivatalos anyagról van szó, csak ennyivel tudunk szolgálni. Mindenesetre már érik egy bemutatkozó trailer.
A Dead Space 3 szivárgása minden bizonnyal a közelgő E3-nak köszönhető, a játék várhatóan szerepel majd a kiállításon. A képeken a grafika jól néz ki, és a pályák alapján az eddigi havas bolygós teória is alátámasztódni látszik. Megjelenés jövőre várható -- reméljük, hogy az akciódúsabb játékmenet nem ront a széria renoméján.
A képek minőségéért elnézést kérünk, de mivel nem hivatalos anyagról van szó, csak ennyivel tudunk szolgálni. Mindenesetre már érik egy bemutatkozó trailer.
Az első zseniális sci-fi-horror volt, kicsit döcögős irányítással, néma hőssel. Viszont remek hangulattal, nagyon jó karakterekkel, ötletes világgal. A második rész ezt lazán megugrotta, új szintet állított. Még jobb sztori, több jó karakter (ejnye, hogy nem jelent meg PC-re a DLC, máig nem igazán értem, miért nem...), lecsiszolták az irányítást, és végre Isaac megtalálta a hangját. És már itt kezdték pedzegetni a co-op lehetőségeit. Míg az első részben teljesen el voltunk szeparálva a társainktól, a folytatásban Ellie már párszor segédpisztolyt nyújtott. Illetve már ebben a részben is voltak emberi ellenfelek (bár ekkor még necrokat küldtünk rájuk, nem golyókat ).
Szóval szerintem megalapoztak ennek, nem váratlan. Én abban sem hiszek, hogy a horror-hangulatot megölné, hogy van egy társunk (és amilyen elborult Isaac, ebből a társból még akármi is lehet -> elvégre nem először lát szellemeket). Ha a lövöldözés nem megy át Bulletstormba, azaz nem viszik túlzásba (ez szerintem sokkal inkább megöli a hangulatot), illetve haszna is van annak a plusz karakternek (mind sztori, mind játék szintjén), és nem ostoba, mint a faék, akkor nem lesz vele gond.
azért mondjuk leírni nem írom le, ettől még lehet hogy jó játék lesz, csak nem horror és szerintem senki sem azért szereti a Dead Space-t mert halomra lehet benne ölni a szörnyeket
Az első előzetes és még jó pár információ előtt nem akarom elítélni szóval várom a további fejleményeket.
Azért gondolj bele, hogy egy sorozat új részének mindig kell valami új dolog,(lásd Dead Space 2 multipalyer mód) mert ha nem raknak bele semmi újat akkor nem lenne értelme. Jó lehet, hogy a Co-op mód nem a legtökéletesebb ötlet, de most megkérdezem tőled ha te csinálnád a játékot milyen új dologgal rukkolnál elő ? Az se jó ha nem raknak beles semmi , mert akkor (most kövezzenek meg a Cod fanok) el Codosodik a játék, mert te is látod évente jön a játék semmi újdonsággal max bele raknak új fegyvereket, egypár móddal bővítik a multit, de ez kevés...
Én nem vonok le semmi következtetést míg ki nem jön.
az első és a második részt sem az agyatlan lövöldözés miatt szeretem hanem mert jó nyomasztó hangulata van
nem is értem az EA-t
van egy tök jó sorozat amit elismernek a kritikusok és a játékosok is erre ilyen hülyeségekkel tönkreteszik azt amiért szeretted ezeket a játékokat
nagyon remélem hogy ez a társasdi csak valami extra hülyülésnek lesz benne és kap a játék egy rendes egyszemélyes kampányt csak isaac-cal
A coop mellett én azt is olvastam, hogy ide is bevezetik a mára már egyre népszerűbb fedezékrendszeres megoldást, meghogy lesz single is, ott viszont csak Isaac-el lehet menni, és lesznek halucinációk, ha coopban nyomjátok, akkor viszont a haluk elmaradnak.
Hogy mennyit számít az, hogy van veled valaki egy horrorjátékban? Nos, csak hogy két fps-t említsek, amikkel már volt tapasztalatom, az: A Clive Barker's Jerichója, és a F.E.A.R. 2. Nos, annak ellenére, hogy horror volt, a Jerichoban aligha lehetett megijedni, és ezt főleg az is okozta, hogy szinte mindig volt melletted egy pár M.I. irányította csapattárs, és ha meg is haltál, ők segítettek neked, feltámadhattál. A Project Originben (Fear2) azért már más volt a helyzet, egyedül mész előre, ha bátrabb vagy, körülnézel mindenfelé, valami extra cucc után, de sosem tudhattad, hogy mikor, hogyan, és hol lesznek halucinálciók, mikor jelenik meg Alma, és mi fog ebből az egészből kisülni. (Már persze az első végigjátszás alatt.)
Szóval igen is számít a coop, de ha emiatt esetleg kevesebb időt fordítanak a rendes történetre, akkor a rajongók fogják megszívni, meg talán ők, a kapott értékelésekkel, meg eladási mutatókkal.
Utószó: Miért kell lassan minden egyedi, nem főágba (itt értsd: akciójátékba) tartozó game-t ellátni ugyanazokkal a "népszerűséget növelő" cuccokkal; több akció, coop, multiplayer, fedezékrendszer (ami némely esetekben jobb, ha inkább mégse lenne a játékban, mert annyira rossz)?
én osztálytársamnál próbáltam a Dantes Infernot.Nem rossz játék.Jó történet meg grafika.Igaz a játékmenet olyan mint a God of War-é meg egy kicsit bugos(legalábbis mi találkoztunk egy-kettővel játék közben)de attól függetlenül jó kis játék.Érdemes kipróbálni.
Úgyhogy várandós játék nagyon.