A magazinban az olvasható, hogy a játék a jeges Tau Volantison játszódik, és tényleg lesz egy partnerünk, a katona John Craver, akivel együttes erővel szaggathatjuk szét a bolygó szörnyeit. A ránk támadó ellenségek felhozatalában a hagyományos, a korábbi részekben halomra ölt közönséges necromorphok mellett megjelennek a fodderek, illetve a necromorphok hullájából fogyasztott emberek mutációi, a feederek, melyek annak függvényében, hogyan öljük meg őket, kétféle módon alakulnak át. Továbbá felvesszük majd a harcot egy óriási, 30 emelet magas, százlábú-szerű lénnyel, a Nexusszal, és most először az unitológusok is ránk támadnak.
A nagyobb szabadságot engedő, nyitottabb játékban a fő történet bizonyos részeiben mellékküldetéseket is felvehetünk, ám ezek egyáltalán nem kötelezőek, ahogy a kooperatív mód sem -- igaz, extra jeleneteket és dialógusokat kapunk, ám ha egymagunk játszunk, akkor is érthető lesz minden. Kötelező viszont a fedezékek használata, hiszen ha túl akarjuk élni ezt a kalandot, a pisztolyokkal és gépkarabélyokkal támadó unitológusok ellen muszáj lesz lehúzni a fejünket.
A Dead Space 3-ban tehát előtérbe került az akció, amit kihangsúlyoz az univerzális, bőségesen elszórt muníció, illetve az a lehetőség, hogy egyszerre kettő, akár eltérő típusú mordályt (pl. plazmavágó+Ripper) használjunk. A Visceral Games azonban hozzátette, hogy nem feledkeztek meg a sorozat gyökereiről, így lesznek nullgravitációs szekciók, és rengeteg rémisztő pályaszakasz a nagy gyilkolás közepette, multiplayer mód viszont ezúttal nem lesz, csak a történetre koncentrálnak.
A nagyobb szabadságot engedő, nyitottabb játékban a fő történet bizonyos részeiben mellékküldetéseket is felvehetünk, ám ezek egyáltalán nem kötelezőek, ahogy a kooperatív mód sem -- igaz, extra jeleneteket és dialógusokat kapunk, ám ha egymagunk játszunk, akkor is érthető lesz minden. Kötelező viszont a fedezékek használata, hiszen ha túl akarjuk élni ezt a kalandot, a pisztolyokkal és gépkarabélyokkal támadó unitológusok ellen muszáj lesz lehúzni a fejünket.
A Dead Space 3-ban tehát előtérbe került az akció, amit kihangsúlyoz az univerzális, bőségesen elszórt muníció, illetve az a lehetőség, hogy egyszerre kettő, akár eltérő típusú mordályt (pl. plazmavágó+Ripper) használjunk. A Visceral Games azonban hozzátette, hogy nem feledkeztek meg a sorozat gyökereiről, így lesznek nullgravitációs szekciók, és rengeteg rémisztő pályaszakasz a nagy gyilkolás közepette, multiplayer mód viszont ezúttal nem lesz, csak a történetre koncentrálnak.
Akkor meg kíváncsi leszek, hogy hogyan ha 2 sztorit is kapunk egyben, akkor azoknak milyen lesz a minősége, tartalma egyenként.
Amúgy miért akarják az EA-nál ezt a játékot is Mass Effectesíteni (mármint szétszadulni, és felborítani az eredeti koncepciót)?
TPS-sci fi-akciójátéknak már ott van a ME (látszik is, milyen jót tett neki ez a sok átalakulás az első rész óta)
TPS-sci fi-horrornak meg eddig itt volt a Dead Space... de nem, most ebből is csináljunk egy mass defectet
Legalább ez biztató ha a többi nem is.
http://www.pcguru.hu/pcguru/hirek/rejtelyes_dead_space_anyag_erkezett
itt minden le van írva, csak hogy tudd!