A Treyarch megpróbálkozott a Call of Duty: Black Ops 2-vel egy kis változatosságot csempészni a formulába, ám az Infinity Wardnak ebből nem kell semmi, ők egy, az eddig megszokottaknak megfelelő lineáris játékélményt fognak letenni, amit csak nagyon kis mértékben tud befolyásolni a játékos.
A fejlesztési vezető Mark Rubin elmondta, hogy a Call of Duty: Ghosts lineáris lesz, mint az eddigiek, ugyanis nem veszik át a Call of Duty: Black Ops 2-ben látott, választási lehetőségeket kínáló küldetéseket, ám lesznek pár olyan apróságok, amik változtatnak a küldetések menetén. Ezek elrejtett tárgyak, amiket ha megtalál a játékos, akkor vagy még abban a küldetésben, vagy valamelyik azt követőben olyat láthat vagy élhet át, ami egyébként rejtve maradt volna -- a teljes kampány során jó pár ilyen tárgyat találhatunk majd, tette hozzá Rubin.
A produkciós vezető továbbá azt is elárulta, hogy a Call of Duty: Ghosts (láttátok már, milyen szép a játék?) multiplayer módját valamikor augusztus közepén fogják hivatalosan bemutatni. Ez a GamesCom idejére esik, de egy külön sajtóesemény is simán szóba jöhet.
Call of Duty: Ghosts -- Megjelenés: 2013. november 5. -- Gépigény: nem ismert