Tegnapelőtt végre a publikum is vethetett pár pillantást az ősszel megjelenő Call of Duty: Ghostsra, és bár akkor még mindenki abban a hitben élt, hogy az ezer éves IW Engine-t lecserélte az Infinity Ward, a helyzet sajnos nem ilyen egyszerű.
A karakteranimációkért felelős Zach Volker az OPM-nek adott egy interjút, amiben természetesen az új motorról is kérdezték. Íme a válasz:
"Amikor új motorról beszélünk, bizonyos rendszerek fejlesztésére gondolunk a már meglévő motoron belül. Szó sincs róla, hogy mindent eldobnánk és kezdenénk az egész munkát elölről. Kétéves ciklusban képtelenség ugyanis teljesen új motort programozni. Így hát azt mondjuk helyette magunknak, hogy »oké, nézzük meg, mely elemek fontosak hozzá, hogy a látvány szignifikánsan jobb legyen«, majd ezeket kipofozva meg is van az új engine."
Hát izé. Szóval, az Infinity Wardnál az "új motor" kifejezés azt jelenti, hogy "régi motor, új funkciók" -- magyarán a Call of Duty Ghostsot is a 2007-ben bemutatott, Xbox 360-ra optimalizált IW Engine egy variánsa hajtja, szó sincs merőben új technológiáról. A játék egyébként ennek ellenére ígéretesnek tűnik, tegnapi előzetesünket itt olvashatjátok el.
Call of Duty: Ghosts -- Megjelenés: 2013 ősz -- Gépigény: nem ismert
Kicsit több lesz a fű, kicsit jobban rángatózó növényzet, egy aprócska tesszaláció a kövekre, és az arcmimikát bepakolták a régi motorba.
Ennyi történt.
#13: Egyetértek