Tegnap este 10 percnyi játékmenet-videót láthattunk a Call of Duty-sorozat legújabb részéből, a Ghostsból, képet kapva arról, hogyan fest a játék és milyenféle küldetéseknek nézhetünk elébe, ám a játék mögött álló technikát akkor és ott nem részletezték a csapat tagjai, erre ugyanis egy külön videót adtak ki.
Az alábbi anyagban az Infinity Ward technikai erőfitogtatást tart arról, hogyan muzsikál a Call of Duty: Ghosts a PlayStation 4, valamint Xbox One konzolon, ám furcsa mód a bemutatott eljárásokra úgy hivatkoznak, hogy mindezt az új grafikusmotor tudja, pedig időközben már kiderült, hogy továbbra is a régi engine, ám annak egy felújított változata zakatol -- na de mindegy, lépjünk is túl ezen. Csodáljuk meg inkább magát a játékot, ami valóban jól láthatóan szebb, mint bármelyik elődje, bár még mindig van mit ledolgoznia a konkurenciával szembeni hátrányából.
Call of Duty: Ghosts -- Megjelenés: 2013. november 5. -- Gépigény: nem ismert
"Érdekes, hogy a youtube kommentek szinte csak negatív kritikák, és a dislikeok száma is jóval több, mint a likeoké "
Viszont ebből jóval több fog gazdára találni, mint az "igazi" next-gen játékokból.
"miért akarják eladni a 10 éves technológiát "Next Gen Graphic"-nak?"
Mert a casual rétegnek (/vérpistiknek) bőven elég, ha azt hallja egy játékról hogy next-gen, és már is merevedése van. Ha ehhez pedig még hozzá vesszük, hogy az a bizonyos játék a CoD, akkor már is megvan az a bizonyos aranytojást tojó tyúk.