Mindig jó látni, amikor egy fejlesztőstúdió törődik azzal, mit gondolnak termékeikről a fogyasztók. Amikor nincs szemellenzős előremenet, és még akkor is odafigyelnek a játékosok véleményére, amikor több milliárd dolláros vállalattá növik ki magukat. Mint ahogyan a Blizzard teszi ezt évek óta, hiszen ők azok, akik folyamatosan figyelik a játékosok reakcióit, és akár teljesen felforgatják egy-egy játék mechanizmusát csak azért, hogy jobbá, barátságosabbá, szórakoztatóbbá tegyék azt. Mint ahogyan ugye a Diablo 3 esetében is történt, de akár említhetnénk az igáslovat, a World of Warcraftot is, ami eszméletlen sokat fejlődött az elmúlt tíz év alatt.
Nemrégiben viszont egy starcunning nicknevű nagy Blizzard-rajongó úgy döntött, elpanaszolja bánatát a cég vezéralakjának, Mike Morhainnek, aki lelkiismeretes módon válaszolt a céget ért kritikákra, amit az engedélyével emberünk ki is tett a saját weboldalára. Starcunning egyik legnagyobb problémája az volt, hogy a Blizzard-játékok nem igazán sokszínűek. Esetenként például a játékok története a háttérbe szorul, és inkább a játékmenet az, ami magába szippantja a vásárlókat.
Morhain válasza nagyon megnyugtatónak tűnt, többek közt a következőket mondta: „Alkalmanként előfordul, amikor úgy állítanak be minket, hogy nem érdekel minket semmilyen visszajelzés a vásárlók felöl. Ez szöges ellentétben van azzal a filozófiával, amire a Blizzard épül és épülni fog a jövőben is. Mindig mindenkit meghallgatunk, és mindig igyekezni fogunk, hogy játékaink a lehető legtöbb ember számára szerezzenek örömet."
„Ismerjük a problémákat, amiket felhoztál, és mostanában egyre többször kerülnek ezek szóba cégünknél azért, hogy játékaink és azok története a lehető legérdekesebb és legepikusabb legyen. Mi, akik a Blizzardnál dolgozunk, komolyan törődünk azzal, hogy milyen élményekkel lesznek gazdagabbak a játékosok egy-egy játékunknak köszönhetően.” -- folytatta levelében Mike Morhain.
Starcunning írásából egyébként végig süt a rajongás a Blizzard-játékok iránt, még annak ellenére is, hogy egy ideje már nem játszik semelyikkel sem. Csalódott bennünk, de örömmel visszatérne mindegyikhez, ha a cég jobban odafigyelne pár dologra. A stúdió pedig most megígérte, hogy pontosan így fognak tenni a jövőben. Ti hogy érzitek? Laposabbak lettek a Blizzard-játékok az elmúlt évek alatt?
Az emberként panaszát meg nem értem, szerintem is inkább a túl sok játékba fáradt bele szegényem