Hát, szerencsére a Bundle Stars mai két bundle-je nem ütötte meg a mércét, úgyhogy nem költekeztem semmit, viszont megpillantottam a F.E.A.R. Bundle-t mindössze 8 dollárért. Nagyon szemezek vele, mert az első rész megvan DRM mentesem, ám a gépemben már nincs DVD meghajtó.
Na de térjünk vissza az ITSP-hez, ahol a Mechanical zóna következett. Eléggé bekeményített a játék, ugyanis már tüskék jönnek ki a falból is. Persze ezek nem nyomkövetősek, de azért így is felrobbantottak. Elértem egy központi terembe, ahonnan négy járat is vezetett kifelé. Természetesen csak az egyik volt nyitva, és a végén találtam egy kulcsként működő alakzatot. Amint a helyére illesztettem, megnyílt a második, és így tovább. A negyedik azonban nehéz volt, ugyanis közvetlenül nem tudtam irányítani a "kulcsot", hanem lila dobozokkal kellett hatást gyakorolnom rá, miközben pár ellen akart ementálivá lyuggatni. Végülis meglett ez is, némi logikázgatás után, így mehettem megküzdeni egy újabb boss-szal, ami egy hatalmas fémvázas robot volt. Különleges képessége, hogy a mechanikai hulladékot fel tudta emelni és azzal tudott sebezni. Amikor elfáradt, ki kellett húzni belőle a magot, majd ezt ismételni 2-szer. Amikor térdre kényszerítettem, megkaptam az utolsó eszközt, ami elektromosságot ereget, és mehettem az utolsó szintre, az Electrical-ra (Mechanical Completed).
Ez volt a legfurcsább mind közül. Szinte teljes sötétség borította a pályát, viszont ez fektette le egy másik játékmód, a Lantern Run alapjait. Itt már elég durva árnyéklények pályáztak a bőrömre, amiket csak egy speciális eszköz által kibocsájtott fénnyel lehetett távol tartani. Ezt az eszközt a megfelelő helyre téve túlterhelhettem bizonyos áramköröket, mire azok felrobbantak és utat engedtek nekem. Ennek a szintnek a boss-sza eléggé idegesítő volt, ugyanis úgy kellett négy generátort túlterhelni, miközben olyan lények üldöztek, akik sötétben békések, fényben viszont gyorsak és halálosak. Mikor ezt is legyőztem, felvillant az Electrical Completed achi, és visszamentem a HUB-ként funkcionáló terembe.
Azt hittem, hogy vége a játéknak, de Organic-on még jelzett valamit a térkép, így odasiettem. Bizony, jól gondoljátok, a főszörnnyel néztem farkasszemet. Három fázisa volt: Először négy szem lőtt rám, majd ha leterítettem őket, lézerek vették körül, illetve ha ezeken is túljutottam, akkor a főszem akart megsemmisíteni kábé nulla sikerrel. A harc végén leereszkedtem a bolygó magjához, és egy fényes villanással megtisztítottam a csúnya árnyéklényektől. HAPPY END!
21.-én viszont nem jutott időm semmire. Kicsit Left 4 Dead 2-ztünk a haverommal, nekiestünk a Dark Carnival-nak, de mivel ő kíváncsi volt, hogy a kerítésen átjön-e a Witch, ha meglövi (válasz: igen, átjön), elbuktunk. Ez a legnehezebb fejezet, mert 5 mapból áll, úgyhogy majd csak jövő kedden próbáljuk újra.
Remélem legközelebb is velem tartotok, addig is, a Backlog legyen veletek!
Insanely Twisted Shadow Planet vége! - Insanely Twisted Shadow Planet - 2015 Január 20 és 21
Igen! Még egy fantasztikus játéknak értem a végére, már csak alig 300 maradt...
Hozzászólások
A hozzászóláshoz bejelentkezés szükséges.