Mint tudjátok ma indul útjára a Blizzard saját rendezésű rendezvénye a BlizzCon, így ennek apropóján csepegtetjük Nektek a napvilágot látott információkat a fejlesztőóriás közelgő remekeivel és magával a rendezvénnyel kapcsolatban.
 


 

[1:31] NEM lesz több bejelentés, jönnek a kérdések és válaszok..

- Mi lesz a legnagyobb különség az SC első része és a második között?
- A kampányok! Igazán jókat és nonlineárisakat hoztunk össze.

Infók:

- a karakterek testreszabása az editoron belül igencsak széleskörű lesz: skinek, színek, armorok, fegyverek stb.
- lesz FPS-nézet a kampányokban

Éééééééééééés itt a vége :) Köszöntem a figyelmet, jövőre veletek ugyanitt ;)


[1:24] További infók:

- lesznek hősökre kihegyezett custom mapok, de a rendes pályákon nem lesznek ilyen karakterek - viszont az új editorral már kedvedre szerkeszthetsz karaktereket :)



- az editorral még ilyen finomságokat is lehet majd készíteni:


 


[1:16] Na pörög is az SC 2 Gameplay panel :)

 


Lássuk csak mik a mai újdonságok:

- a  második rész elviekben sokkal több taktikát igényel majd a játékos részéről mint az első
- kidolgozottabb karakterekkel lesz dolgunk
- választható missziók lesznek, amik köztül lesznek UNIQUE-kategóriások is
- a mapeditorban új cucc lesz a fényeffektek mahinálására, valamint a textúrákat is lehet kevergetni
- a kampány rész nonlineáris lesz és sokkalta izgalmasabb



[0:15] Panel vége és nemsokára jön a StarCraft 2 gameplay, reméljük sok-sok finomsággal :)


[0:01] Hatalmas hír: James Harper Mac-et használ és természetesen akkor már az SC 2 ezeken a gépeken is fog futni ;) 


[23:32] Indul a StarCraft 2 Lore Panel! A felvezetés némi 3D-ben megalkotott modellek felvonultatásával történik.


Jön egy kis reklámduma: Minden tagnak az SC 2 alkotócsapatán belül van egy-egy kedvenc karaktere. Ezt követően felvonulnak a játékbéli szereplők szinkronhangjai, mindenki örül főleg hogy állítólag baromira jó hangjaik vannak :) - kár hogy ebből mi semmit se hallunk :(





 




[22:46] Kérdések és válaszoknál valaki beordít: "FOR THE ALLIANCE!" :D

Megtudtuk:

- az új dungeonökben marad egyelőre a Lich Kinggel bevezetett tabard rendszer
- igaz hogy Ragnarost és Onyxiát visszahozták, de Silithienst nem tervezik

Éééééééés ennyi! 30 perc múlva jön a StarCraft 2 Lore Panel ;)


[22:44] Cross Server LFG lesz az 5 fős insták esetén, valamint reward alapú lesz az egész és a 3.3.0-val fog érkezni. Ennyi volt a Dungeons and Raids, most pörögnek a kérdések és válaszok.


[22:17] Új téma: Dungeons and Rais Cataclysm Preview.

Abyssal Maw egy 5 fős dungeon lesz Sunken City of Bashjirban egyensen a tenger fenekén. Emellett még nonlineáris lesz a dungeon rengeteg ablakkal karöltve. A Blizzard ennek apropóján egy új és ütős vízeffekten munkálkodik :) Lvl 78-82 között jöhetnek majd ide a playerek.



Uldum: Halls of Orination- egyike lesz a két 5 fős dungeonnek és ugyanúgy nonlineáris játékmenettel fog bírni mint az Abyssal.Továbbá egy "ultimate Titan" is helyet foglal majd benne.



Blackrock Caverns - a Blizzard újraépíti kedvencét (új loot, új szörnyek, új kinézet), ami egy insta lesz Blackrock Mountainben. A dungeon lore-ja fogja zárni a Deathwing sztorit (?).



Icecrown Cital - 10 és 25-ös raid, 12 bossal akik Arthas és Sindragosa között állnak. A levetített videó alapján állítólag durván fog kinézni :)



[[ Végre harcolni fogunk Arthassal a 3.2-ben! ]]

Icecrown Dungeons - 8 boss, aki ugyan elkülönítve lesz de kapcsolatban áll a Lich King-gel. A questsorozat teljesítése fogja mindig megnyitni az újabb helyeket.




Blackwing Descent - Nefarian visszatér! Új raid, új design, új loot és új lények. 


Firelands - Ragnaros otthona, tele tűzzel és egyéb finomságokkal, 10-es és 25-ös raid.


Onyxia 5th szülinap - felfejlesztett ellenfelek, vadiúj loot, még több Deep Breath és lootként ez az epic flying mount (The Brood of Onyxia):


És persze egy új pet, az Onyxia Whelpling:




[22:16]Játékbéli tesztelésnél először a Blizzard munkatársai tesztelnek. Hangsúlyozzák, hogy a Blizzard mindig figyel a visszajelzésekre ;)


[22:00]WoW Dungeons and Raids 2.0 - Indul a mandula! A beszélgetés első témája: "Hogyan hoznak létre dungeonöket?" Először is egy hatalmas és zseniális ötlettel kezdenek. Utána következik az alaprajz sima, azaz 2D-s megtervezése -közben mutatják Grim Baton-t a népnek:


Az alaprajz után a 3D-ben való megtervezése következik. Ha már a játékban mis megállja a helyét, tehát játszható akkor onnantól kezdve folyamatosan csiszolnak rajta.


Ha meg vannak elégedve a dungeonnel akkor jön a művész: eme lépésnél meghatározzák a Dungeon színeit és még nincs ráhúzva egy darab textúra se, hiszen így a legegyszerűbb a lehető leggyorsabban letesztelni a cuccost. Ezután jönnek az interaktív elemek beépítései: ajtók, liftek, rombolható tárgyak/objektumok stb. Persze mindez a grafikusművésszel együtt zajlik. A Blizzard állítása szerint "awesome" grafikusaik vannak, akik fantasztikus koncepciós rajzokat tudnak összeütni ilyenkor. Ha végzet a grafikus, akkor indulhat a design kimunkálása.


 A szörnyek designjához a Blizzard a Wowedit nevezetű programot használja, akiknek waypointokat adnak "életrekeltés" céljából.



 

 


[19:12] Az FS-re felkerült az egész jelmezverseny videóanyaga, amit most meg is osztok Veletek. Van egy-két szép és vicces darab, úgyhogy érdemes őket megtekinteni ;)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A döntő
 
 
 
 

 

[12:45] Az IGN jóvoltából most betekintést nyerhettek a BlizzCon-okon immáron hagyománnyá váló jelmezverseny idei felhozatalába (a szőke bloodelf az enyém ;)):












[11:37] A következő infóáradatig összegyűjtöttem Nektek a Blizzard Press Kit CD-jéről származó netre felpakolt Cataclysm-es képeket:



















[11:19] A végére: Kérdések és válaszok!

- Miért lettek goblin és worgen DK-k a Lich King vége után?
- Mert úgy gondoltuk hogy jó móka ezekkel a fajokkal is játszani.

Panel vége.


[11:13] Professionök:

- Reforging - ennek segítségével úgy tudod turbózni a gearedet, hogy átcsoportosítod rajta a statokat

- Archeology- ehhez a reward-alapú rendszerhez szorosan kapcsolódik a Path of Titans, amit artifaktok gyűjtésével érhetsz el, s emellett peteket valamint title-ket kaphatsz fáradozásaidért cserébe.

- Fishing és gathering skillek - teljesen át lesznek alakítva, hogy még élvezetesebb legyen velük a játék

- Engineering - az új patchből (3.2) látott újdonságok sorát fogják csak bővíteni, mivel nehéz balanszolni

- Multi-gains - csinálsz 5 darab zöld övet vagy akár 1 kéket, s kapsz érte kemény 1 pontot


[11:07] Jelentős változtatások a játékmenetben:

- Spirit lesz az MP5 helyett
- a DPS casterek már nem nagyon tudnak majd mit kezdeni a manaregennel, mivel a healerek egy ún. Meditation nevű képességet kapnak, amivel visszatölthetik manájukat
- megszűnik a Spellpower, az AP, a Defense és az Armor Penetration

Továbbá a Haste ezentúl a castolási időt csökkenti, a tankok mostantól talenből nyerik az uncrittable státuszt.

 




[10:57] Most pedig térjünk át a kasztok változásaira.

Warlockok:a Soul Shardok végre nem foglalnak helyet a táskánkban, ráadásul a démonok megidézésehez sem lesz rájuk szükség. Emellett külön helyet fognak foglalni a felhasználói felületeten és egyszerre hármat tarthatunk majd magunknál. Új varázslatként jelenik meg a Soul Burn, ami 1 shard-ot fog kóstálni és 30 sec-es CD lesz rajta, ami még erősíti is a soron következő spelledet. A Soul Burn-nel megerősített Searing Pain a következő 3 castoláskor biztosan crittelni fog és instant lesz a Fear, a Soulfire és a Summon Demon.

Hunterek: "NO MORE MANA!". Innentől kezdve Focus-t fognak használni, amit a rugók Energy-jéhez hasonlítottak. Továbbá kevesebb lesz a cooldown-os képesség és már a bossok is dobhatnak majd speciális (akár PvP) lőszereket is.

 



 

[10:54] Lássuk miből élünk és mik lesznek az új faj-kaszt kombinációk:

- tauren priest
- tauren paladin
- bloodelf warrior
- dwarf shaman
- gnome priest
- human hunter
- nightelf mage

 


[10:45] Jöjjenek most a worgenek racialjai.

 

Dartkflight - ha aktiválod, akkor jelentősen megnöveled a mozgási sebességedet.
Aberration (:D) - 15%-al megrövidíti a rád szórt átkok és mérgezések idejét
Flayer - a Skinning-hez plussz 15-öt kapsz mindenféle kés nélkül

Továbbá a worgenek nem lehetnek paladinok vagy sámánok, viszont lehetnek DK-k, druidok, hunterek, magek, papok, roguek, warlockok és warriorok.


[10:35] 5 perce ébredtem és már le is ment a WoW Classes, Items and Profession móka, úgyhogy gyorsan be is pótlom még a WoW Dungeons and Raids előtt. Először a goblinok racialjaival indítottak, amik közül a Rocket Belt és a Rocket Jump (Quake 3 ftw) megosztott cooldown-nal fog rendelkezni. A Time is Money kemény 1%-al növeli a támadást és a castolás sebességét. A Pack Hobgoblin segítségével egy olyan goblint tudsz megidézni instant módon, aki egyből hozzáférést biztosít a saját bankodhoz (s mindössze 30 perces cooldown-nal rendelkezik.A Betty Living Through Chemistry-vel +15 bónuszt kapsz az Alchemy-hez és emellett kis hp-regenerálódást is.

A goblinok nem lehetnek paladinok vagy druidok, de lehetnek DK-k, hunterek, magek, priestek, roguek, sámánok, warriorok és lockok.