Tartalom:
Játékmenet:
- cavalry és cuirassier egységek oldalba támadhatják (flank) a cannon egységeket és a kezdeti korokból származó ostromgépeket,
- a horse archer egység már nem kap támadási bónuszt trebuchet egységek ellen,
- a léghajó már nem kap bónuszt ha hajókat támad,
- a globális felmelegedéskor a játék figyelembe veszi, hogy mennyi erdő és dzsungel van a világon,
- javított speciális események,
- a kolóniákkal kapcsolatos hibák javítása,
- stb.
Mesterséges intelligencia:
- az automatikusan dolgozó munkások már nem álldogállnak egyhelyben, ha lehetőség van vonattal utazni,
- azok az AI vezérelte egységek, melyek nem megfelelőek a városok védelmére már gyógyulhatnak a városokban,
- kevésbé valószínű, hogy az AI executive egységet épít, ha nem engedheti meg azok használatát, vagy már elegendővel rendelkezik belőlük,
- merkantilista politikát folytatva már elérhetők a vállalatok (corporations),
- könnyebben kapitulál az AI,
- stb.
Egyéb fejlesztések:
- be lehet állítani, hogy ne legyen kémkedés a játékban,
- javították a városok Healty/Unhealty (egészséges/egészségtelen) kijelzőit (a különleges eseményekkor jelentkező bónuszok rosszul vagy nem jelentek meg),
- ha még nem találkoztunk egy birodalommal, nem kapunk üzenetet arról, hogy szétvált az a birodalom,
- felugró ablak formájában már kapunk visszajelzést arról, hogy nem sikerült egy űrhajós küldetés,
- letisztult debug menü,
- stb.
A fentieken túl még rengeteg apró hiba került javításra.