Universe at War: Earth Assault
2012-ben járunk, az emberiség épp rájött, hogy nincs egyedül
a galaxisban. A Földre toppanó idegenek, akiket Hierarchy néven fogunk
emlegetni, nem épp barátsággal közelednek felénk, és nem is hont foglalni
jöttek, hanem szüretelni. A hatalmas lépegetők mindent felfalnak: ásványokat,
növényt, állatot, embert. A játék az emberi ellenállás utolsó napjának estéjén
kezdődik � amikor felcsillan a remény...
A Star Wars: Empire at Wart is hegesztő Petroglyph azt
ígéri, hogy a játék minden idők legtestreszabhatóbb RTS-e lesz. A megépített
egységeket számtalan dologra használhatjuk majd, és számos módon fejleszthetjük
azokat, csakúgy, mint a termelőüzemeket, a technológiai fa defenzív, offenzív
és kísérleti ágakra bomlik. Minden alakítást röptében végezhetünk, a srácok
által �taktikai dinamizmus� néven emlegetett megoldással, azaz az eddig
támadónak tápolt, éppen harcoló egységet védekezőre alakíthatjuk át,
visszavonultathatjuk, fegyvert cserélhetünk rajta menet közben. Erre egyébként
szükségünk is lesz, hiszen az idegenek is ezt teszik: kiértékelve az
ellenséget, fejlett teleportrendszerükkel visszacuppannak az ufóba, átszerelik
magukat más fegyverzetűre, és ismét alászállnak a csatatérre, így neked is
folyamatosan alkalmazkodnod kell a mind újabb szituációkhoz.
A csata kissé Risk-jellegű lesz, azaz különféle területeket
kell megvédeni, és gyors döntéseket kell hozni, hogy egy hőst vagy egész
csapatot átmozgass-e egyikről a másikra. Mert hősök is lesznek, mindegyik három
vagy több harci móddal, ráadásul mindehhez fejlesztés is társul, hogy egyre
táposabbak legyenek. Az egyes frakciók (az alapműben három lesz, plusz egy
negyedik, az oktatópályához) mind más-más körítést kapnak, így sem az
erőforrások, sem az egységek, sem bármi más játékelemben nem osztoznak, ami
ugye az újrajátszási értéket növeli.
A többjátékos üzemmód is újdonságokat ígér. Lesz küldetéses
móka, ezek hossza egy órától egy vagy több hónapig (!) tarthat, de rövid, heves
csaták sorozatában kell megoldani őket. Egy másik mód a �Conquer The World�,
ahol mindenki kiválaszt egy-egy régiót magának, ezután a cél a bolygó
elfoglalása, így aztán minden alkalommal más-más játékos ellen kell küzdeni, és
hatalmas pofozkodásokra, keresztbeverésekre kell számítani.
A megjelenítés látványosnak ígérkezik, az idegenek leginkább a Világok harca tripodjaira emlékeztetnek, a készítők a sztorit a Battlestar Galactica fordulatos történetéhez hasonlították. A harcok sok meglepetést ígérnek: nem mindegy, hogy nappal vagy éjjel küzdesz, vigyáznod kell a pánikban rohangáló civilekre, a kártyavárként összeomló felhőkarcolókra, a fáklyaként lángoló erdőkre...
a galaxisban. A Földre toppanó idegenek, akiket Hierarchy néven fogunk
emlegetni, nem épp barátsággal közelednek felénk, és nem is hont foglalni
jöttek, hanem szüretelni. A hatalmas lépegetők mindent felfalnak: ásványokat,
növényt, állatot, embert. A játék az emberi ellenállás utolsó napjának estéjén
kezdődik � amikor felcsillan a remény...
A Star Wars: Empire at Wart is hegesztő Petroglyph azt
ígéri, hogy a játék minden idők legtestreszabhatóbb RTS-e lesz. A megépített
egységeket számtalan dologra használhatjuk majd, és számos módon fejleszthetjük
azokat, csakúgy, mint a termelőüzemeket, a technológiai fa defenzív, offenzív
és kísérleti ágakra bomlik. Minden alakítást röptében végezhetünk, a srácok
által �taktikai dinamizmus� néven emlegetett megoldással, azaz az eddig
támadónak tápolt, éppen harcoló egységet védekezőre alakíthatjuk át,
visszavonultathatjuk, fegyvert cserélhetünk rajta menet közben. Erre egyébként
szükségünk is lesz, hiszen az idegenek is ezt teszik: kiértékelve az
ellenséget, fejlett teleportrendszerükkel visszacuppannak az ufóba, átszerelik
magukat más fegyverzetűre, és ismét alászállnak a csatatérre, így neked is
folyamatosan alkalmazkodnod kell a mind újabb szituációkhoz.
A csata kissé Risk-jellegű lesz, azaz különféle területeket
kell megvédeni, és gyors döntéseket kell hozni, hogy egy hőst vagy egész
csapatot átmozgass-e egyikről a másikra. Mert hősök is lesznek, mindegyik három
vagy több harci móddal, ráadásul mindehhez fejlesztés is társul, hogy egyre
táposabbak legyenek. Az egyes frakciók (az alapműben három lesz, plusz egy
negyedik, az oktatópályához) mind más-más körítést kapnak, így sem az
erőforrások, sem az egységek, sem bármi más játékelemben nem osztoznak, ami
ugye az újrajátszási értéket növeli.
A többjátékos üzemmód is újdonságokat ígér. Lesz küldetéses
móka, ezek hossza egy órától egy vagy több hónapig (!) tarthat, de rövid, heves
csaták sorozatában kell megoldani őket. Egy másik mód a �Conquer The World�,
ahol mindenki kiválaszt egy-egy régiót magának, ezután a cél a bolygó
elfoglalása, így aztán minden alkalommal más-más játékos ellen kell küzdeni, és
hatalmas pofozkodásokra, keresztbeverésekre kell számítani.
A megjelenítés látványosnak ígérkezik, az idegenek leginkább a Világok harca tripodjaira emlékeztetnek, a készítők a sztorit a Battlestar Galactica fordulatos történetéhez hasonlították. A harcok sok meglepetést ígérnek: nem mindegy, hogy nappal vagy éjjel küzdesz, vigyáznod kell a pánikban rohangáló civilekre, a kártyavárként összeomló felhőkarcolókra, a fáklyaként lángoló erdőkre...
Hozzászólások
A hozzászóláshoz bejelentkezés szükséges.
#1
bocsodaniel
2009. augusztus. 01. 22:10
Ez építgetős játék?