The Settlers: Rise of an Empire
Korábban csak reménykedtünk benne, hogy a Settlers VI
visszatér a gyökerekhez, és elfelejthetjük az önmagában ugyan jó, de a szériába
egyáltalán nem tartozó HoK vadhajtást. Nos, úgy tűnik, valóra válnak álmaink.
Az új rész ugyan ismét a franciák fura nomenklatúráját követi, azaz az immár
végleges elnevezésből hiányzik a sorszám, így a The
Settlers: Rise of an Empire ("egy birodalom felemelkedése") címet kell
megszoknunk
Nos, az eddigi információk alapján úgy tűnik, valóban visszakapjuk a régi mechanizmust, azaz középkori
birodalmunk ezernyi apró alattvalójának igazgatását. A fejlesztők a rajongók
kéréseit és a széria tradícióit gyúrták egybe a modern idők látványvilágával,
így valóban a legapróbb részletekig megfigyelhetjük, ahogy polgáraink élik
életüket, és szorgos hangyák módjára gyűjtögetik a rengeteg féle-fajta
nyersanyagot, készítik a különböző szükségleti cikkeket. Sőt, a szériában
először immár némi intimpistáskodás is megjelenik, ugyanis a hölgyek és urak
szerelembe is eshetnek egymással, és meg is házasodhatnak (ami, jelzem, valóban
csak itt nóvum, hiszen egyik személyes kedvencem, a Funatics remek kis klónja,
a Cultures már "tudta ezt"). Azért a Ubisoft nem akarta ezt a játékot sem hősök
nélkül hagyni, így különböző, egyedi képességekkel rendelkező hős és nemes
lovagot bérelhetünk fel, akik majd nyilván a harcokban segíthetik népünket.
Mint említettem, a cucc igen büntetős külcsínt kap, részlet- és színgazdag
látványra, aprólékos, hiteles animációra számíthatunk. Négy éghajlati zónában
kell tevékenykednünk, évszak- és időjárás-változással, melyek természetesen azt
is befolyásolják, épp milyen nyersanyagot gyűjthetnek-termelhetnek embereink.
visszatér a gyökerekhez, és elfelejthetjük az önmagában ugyan jó, de a szériába
egyáltalán nem tartozó HoK vadhajtást. Nos, úgy tűnik, valóra válnak álmaink.
Az új rész ugyan ismét a franciák fura nomenklatúráját követi, azaz az immár
végleges elnevezésből hiányzik a sorszám, így a The
Settlers: Rise of an Empire ("egy birodalom felemelkedése") címet kell
megszoknunk
Nos, az eddigi információk alapján úgy tűnik, valóban visszakapjuk a régi mechanizmust, azaz középkori
birodalmunk ezernyi apró alattvalójának igazgatását. A fejlesztők a rajongók
kéréseit és a széria tradícióit gyúrták egybe a modern idők látványvilágával,
így valóban a legapróbb részletekig megfigyelhetjük, ahogy polgáraink élik
életüket, és szorgos hangyák módjára gyűjtögetik a rengeteg féle-fajta
nyersanyagot, készítik a különböző szükségleti cikkeket. Sőt, a szériában
először immár némi intimpistáskodás is megjelenik, ugyanis a hölgyek és urak
szerelembe is eshetnek egymással, és meg is házasodhatnak (ami, jelzem, valóban
csak itt nóvum, hiszen egyik személyes kedvencem, a Funatics remek kis klónja,
a Cultures már "tudta ezt"). Azért a Ubisoft nem akarta ezt a játékot sem hősök
nélkül hagyni, így különböző, egyedi képességekkel rendelkező hős és nemes
lovagot bérelhetünk fel, akik majd nyilván a harcokban segíthetik népünket.
Mint említettem, a cucc igen büntetős külcsínt kap, részlet- és színgazdag
látványra, aprólékos, hiteles animációra számíthatunk. Négy éghajlati zónában
kell tevékenykednünk, évszak- és időjárás-változással, melyek természetesen azt
is befolyásolják, épp milyen nyersanyagot gyűjthetnek-termelhetnek embereink.
a legtöbb dologra oda figyeltek