Ugyanakkor a játék nem tökéletes: egy épkézláb sztori és a többjátékos mód teljesen hiányzik, valamint a harcrendszer is meglehetősen fapados. Ha ezeken a játékos képes felülemelkedni, akkor a Stars in Shadow akár több órára is szórakozást adhat unásig ismert, mégis remek univerzumhódítós játékmenetével,
Stars in Shadow
A 4X-játékok (eXplore, eXpand, eXploit, and eXterminate, avagy: „felfedezés, terjeszkedés, kihasználás és kiirtás”) olyan, grandiózus birodalomépítős stratégiák, melyekben egész csillagrendszereket gyarmatosíthatunk és igázhatunk le. A 4X-rajongó amerikai Sven Olsen Stars in Shadow című garázsfejlesztésébe még 2007-ben kezdett bele, majd egyszemélyes csapatához, az Ashdar Gameshez csatlakozott Jim Francis programtervező-grafikus is. És bár a játék első látásra fényévekre van a mai AAA-kategóriás címektől, a közel tízéves fejlesztésnek köszönhetően egyszerű, gyors, mégis kiforrott és összetett játékmenetet kínál.
Hozzászólások
A hozzászóláshoz bejelentkezés szükséges.