A játékmenet a DMC-szerű hack 'n' slash-eket idézi, némi God of War-beütéssel: a játékos kombók és kivégzési mozdulatsorok halmozásával egyre látványosabb harcokat vív a tömegével özönlő ellenséggel, miközben fröcsög a vér és repkednek a végtagot. Néha QTE-kel kell teljesíteni a továbbjutás érdekében -- bár ez nem teljesen igaz, mert az elmulasztásuk ellenére is folytatódik a játék, csak épp nem kapjuk meg az értük járó tapasztalati pontokat. Bizony, a Ryse: Son of Rome-ban is fejlődünk és skilleket, felszerelést oldunk fel, ahogy egy szerepjátékban szokás. A grafikáért a CryEngine 3 frissített, Xbox One-ra szabott fáltozata felel, így a látvány döbbenetes. Ugyanakkor meg kell említeni, hogy a felbontás nem natív 1080p.
Ryse: Son of Rome
A Ryse: Son of Rome egy, az ókori Rómában játszódó akciójáték, amiben egy légióst irányítva kell átverekednünk magunkat a nyugat-európai hadjáratok barbár hordáin. A történet egy Marius Titus nevű tábornokról szól, és nem teljesen pontos történelmi szempontból, hogy a Crytek játéktervezői ne szoruljanak korlátok közé.
De maga a játék menet az szinte sz.r. Csak azt csinálhatod amit előre meg írtak. Többször előfordul benne az amikor fő ellenfelekkel küzdesz egy deka infó nincs mely gomb kombinációt tudod alkalmazni. Szóval terelnek egy irányba amibe még akár 10x is bele döglesz mert egyszerűen nincs utalás rá ,hogy mit kéne tenned. Ugorj el ... meg próbálom .... következő már oda teleportálta magát eléd és bök-bök-bök. Szóval látványos gyönyörű de az előre meg írt cselekvés nagyon nagy túlzás. Ha meg akarom ölni had tegyem úgy ahogy én akarom. és Pont
A játékmenet egyhangú, unalmas, csak futunk a csőben, semmi elágazás, vagy ilyesmi. Összesen 5 típusú ellenfél, gyatra harccal (heavy attack elől félreugrunk, light attackot blokkoljuk, pajzsos és kétkardos ellenfeleket először pajzsal megütjük, többieket csak simán lekardozzuk - szó szerint ez az egész). Összesen 2-3 féle kivégzés ismétlődik, focus módot 3x használtam össz-vissz, akkor is csak véletlenül eszembe jutott. Egy délután alatt végigtoltam, de hála istennek, hogy nem hosszabb, mert halálra untam volna magam.
Szép alapok egy jó folytatáshoz, de sokat kell még rajta dolgozni, hogy jó és változatos legyen a sztori is, a játékmenet is, és a harc is.
De maga a játék menet az szinte sz.r. Csak azt csinálhatod amit előre meg írtak. Többször előfordul benne az amikor fő ellenfelekkel küzdesz egy deka infó nincs mely gomb kombinációt tudod alkalmazni. Szóval terelnek egy irányba amibe még akár 10x is bele döglesz mert egyszerűen nincs utalás rá ,hogy mit kéne tenned. Ugorj el ... meg próbálom .... következő már oda teleportálta magát eléd és bök-bök-bök. Szóval látványos gyönyörű de az előre meg írt cselekvés nagyon nagy túlzás. Ha meg akarom ölni had tegyem úgy ahogy én akarom. és Pont