Metin 2
A Metin 2 egy MMORPG. Grafikája talán nem döngöl
földbe senkit, de ennek ára van - pontosabban épp, hogy ára nincs, ugyanis a
játékhoz mindössze egy regisztrációra van szükség, azaz teljesen ingyenes a
drága, ennek okán aztán nyugodtan el lehet nézni neki a kissé egyszerűbb,
szolidabb kimonót.
A játék alapfelütése kissé sablonos: az egykoron virágzó és
egységes távol-keleti birodalomra váratlanul meteorzápor hullott, a Metin-kőnek
nevezett égi ajándék nemcsak a geográfiát formálta át, megfertőzte az
élőlényeket, brutális, mutáns szörnyeket és élőholtakat hozva létre. Az ország
négy tartományra szakadt, ebből csak a széleken lévő három lakott, a középső
terület súlyosan fertőzött, ahová még mindig potyog a kőeső. A Metin egyébként fantasztikus
erőt sugároz, és hatalmat ígér, így persze megkezdődött érte az öldöklő harc
ebbe kapcsolódunk be.
Négy karakterosztály lesz, mindegyik két ágon fejleszthető
tovább a megfelelő szintre lépés után:
A harcos a fizikai erő és a lelki egyensúly bajnoka, a
specializálástól függően akár kétkezes kardokat is forgathat nehézpáncélzatban,
vagy a védekezésben jeleskedhet
A nindzsa természetesen gyors és ügyes, profi gyilkos,
könnyűvértezetben. Képezhető tőrös közelharcossá, vagy ügyes íjásszá is.
A sámán képzésétől függően lehet erős mágikus támadó, vagy a
társait segítő támogatókarakter is.
A sura egy vegyes harcos karakter: lehet kardos közelharcos,
vagy mágiával operáló távolsági támadó is.
További jellemzők:
Élethű távol-keleti falvak, környezet, karakterek.
Intelligens szörnyek, különböző erősséggel (ahol magas
koncentrációjú a Metin, főleg oda kell figyelni rájuk).
Guild alapú rendszer, azaz létre lehet hozni klánokat, közös
kalandozásra, csatákra. Lesznek bázisok, melyeket meg lehet szerezni, ezekkel
együtt támogató NPC-k is birtokunkba kerülnek.
PvP harcok, tartományok egymás elleni háborúja, a győztes az
adott országrész vagyonára és természeti kincseire is ráteheti a kezét. Ha
részt veszel a csatában, a katonai ranglétrán is feljebb kúszol, ami plusz
bónuszokat ér majd a későbbi birodalmi hadakozások során.
Király mód: a sikeres játékost az ország fejévé lehet
választani, ez népének további bónuszokat biztosít a harcmezőn.
A sikeres küldetések jutalmául saját lóhoz juthatsz, mellyel
gyorsabban bejárhatod a világot, és a csatákban is előnyhöz jutsz.
Lehet horgászni, a pecabottól, a csalitól és a saját
képességedtől függ, mit fogsz ki. Ez nem csak amolyan mellékes móka, ugyanis a
zsákmányból HP- és manaregenereráló lét főzhetsz.
Eszközöket lehet készíteni és azokat fejleszteni a megfelelő
képességek birtokában.
földbe senkit, de ennek ára van - pontosabban épp, hogy ára nincs, ugyanis a
játékhoz mindössze egy regisztrációra van szükség, azaz teljesen ingyenes a
drága, ennek okán aztán nyugodtan el lehet nézni neki a kissé egyszerűbb,
szolidabb kimonót.
A játék alapfelütése kissé sablonos: az egykoron virágzó és
egységes távol-keleti birodalomra váratlanul meteorzápor hullott, a Metin-kőnek
nevezett égi ajándék nemcsak a geográfiát formálta át, megfertőzte az
élőlényeket, brutális, mutáns szörnyeket és élőholtakat hozva létre. Az ország
négy tartományra szakadt, ebből csak a széleken lévő három lakott, a középső
terület súlyosan fertőzött, ahová még mindig potyog a kőeső. A Metin egyébként fantasztikus
erőt sugároz, és hatalmat ígér, így persze megkezdődött érte az öldöklő harc
ebbe kapcsolódunk be.
Négy karakterosztály lesz, mindegyik két ágon fejleszthető
tovább a megfelelő szintre lépés után:
A harcos a fizikai erő és a lelki egyensúly bajnoka, a
specializálástól függően akár kétkezes kardokat is forgathat nehézpáncélzatban,
vagy a védekezésben jeleskedhet
A nindzsa természetesen gyors és ügyes, profi gyilkos,
könnyűvértezetben. Képezhető tőrös közelharcossá, vagy ügyes íjásszá is.
A sámán képzésétől függően lehet erős mágikus támadó, vagy a
társait segítő támogatókarakter is.
A sura egy vegyes harcos karakter: lehet kardos közelharcos,
vagy mágiával operáló távolsági támadó is.
További jellemzők:
Élethű távol-keleti falvak, környezet, karakterek.
Intelligens szörnyek, különböző erősséggel (ahol magas
koncentrációjú a Metin, főleg oda kell figyelni rájuk).
Guild alapú rendszer, azaz létre lehet hozni klánokat, közös
kalandozásra, csatákra. Lesznek bázisok, melyeket meg lehet szerezni, ezekkel
együtt támogató NPC-k is birtokunkba kerülnek.
PvP harcok, tartományok egymás elleni háborúja, a győztes az
adott országrész vagyonára és természeti kincseire is ráteheti a kezét. Ha
részt veszel a csatában, a katonai ranglétrán is feljebb kúszol, ami plusz
bónuszokat ér majd a későbbi birodalmi hadakozások során.
Király mód: a sikeres játékost az ország fejévé lehet
választani, ez népének további bónuszokat biztosít a harcmezőn.
A sikeres küldetések jutalmául saját lóhoz juthatsz, mellyel
gyorsabban bejárhatod a világot, és a csatákban is előnyhöz jutsz.
Lehet horgászni, a pecabottól, a csalitól és a saját
képességedtől függ, mit fogsz ki. Ez nem csak amolyan mellékes móka, ugyanis a
zsákmányból HP- és manaregenereráló lét főzhetsz.
Eszközöket lehet készíteni és azokat fejleszteni a megfelelő
képességek birtokában.
Amúgy pedig huf -ot mindenképp áldoznod kell a metin2 re és a WOW-ra egyaránt.Ha igazi menő kolbász akarsz lenni
és elvileg statisztika mondja ki a wow váltja ki az egyik legnagyobb játék függőséget !
A szerver neve Pumt2
Ezt csak ajánlani tudom
Amúgy meg ez a játék csak félig ingyenes,mivel rendelned kell mindenféle sziri szar prémium pontot pénzért(SÉ)hogy ha komolyan akarsz ezzel szarral játszani.
Komolyan fel kell venni ezt a gyerekes stílust?
Monoton, rikít róla,hgogy kínaiaknak készült( nindzsa és sura? az volt európában?)
akiknek nincs pénze a WoW-ra annak talán jól jöhet,de egyébként !