Ahogy a cím is utal rá, a játékban egy nindzsát kell terelgetnünk, ám a készítők szándéka szerint egy „igazi” nindzsát (hasonlóan a Tenchu-szériához), aki nem nyers erőszakkal tör utat magának, hanem osonással, akrobatikus mozdulatokkal, elterelésekkel, csapdákkal.Persze a hátunkra kötött hűséges katana sem fog a hüvelyében rozsdásodni, de „őt” csak amolyan végső megoldásként fogjuk elővenni, az igazi mókát (és a bónuszpontokat) a környezet felmérése, a környezeti elemek és „játékszereink” okos ki- és felhasználása, az akció megtervezése és precíz végrehajtása jelenti.
Mark of the Ninja
A Klei Entertainment igazi meglepetést okozott 2010 októberében az oldalra görgetős beat 'em up Shankkel, bár a 2012 februárjában megjelent folytatás már nem okozott ekkora revelációt. A Mark of the Ninja grafikai megvalósítása a Shankben látottakhoz, vagyis ismét egy 2D-s, rajzfilmszerű, és tegyük hozzá: baromi hangulatos játékról van szó, ám a mechanizmus eltér tőle.
Hozzászólások
A hozzászóláshoz bejelentkezés szükséges.