Az Edge of Eternity a korábbi Final Fantasy-epizódokból, vagy akár a Child of Light és I Am Setsuna játékokból is ismerős Active Time Battle (ATB) harcrendszert használja, Az Edge of Eternity az eddigiek alapján tele van ambícióval és jó ötletekkel, de kérdéses, hogy egy ilyen kis csapat hosszú távon mennyire fogja bírni az iramot: a csapat 2020-ra tervezi a végleges megjelenést, még bőven van idő addig, hogy ez kiderüljön.
Edge of Eternity
Az Edge of Eternity fejlesztése 2015 elején, az összesen 4045 támogatóval és 161 246 dollárral lezárult Kickstarter-kampánnyal kezdődött el igazán. Először úgy tűnt, hogy egy Final Fantasy/Kingdom Hearts klón lesz, de ez szerencsére változott. A Unity motorral életre keltett Edge of Eternity világa egy aktív fejlesztés alatt álló játékhoz képest kifejezetten mutatós. Már semmi nyoma a kezdeti Kingdom Hearts-befolyásnak. A történetből az Early Access premier után csak keveset lehetett megtudni, viszont a harcrendszer ismerősnek hathat más játékokból.
Hozzászólások
A hozzászóláshoz bejelentkezés szükséges.