A fejlesztőcsapat, a chilei Santiagóban tevékenykedő ACE Team ugyan nemrég alakult, ám tagjai között meglehetősen rutinos és profi tervezőket, programozókat és művészeket találunk, akiknek portfóliójában PC-s és Xbox Live Arcade címek sorakoznak. Nem sokat tököltek a srácok, belenyúltak a tutiba, hiszen első játékukhoz egyből a Source motort licencelték; ahogy Andres Bordeu tervező elmondta, ez egy flexibilis, könnyen kezelhető rendszer, mellyel remek látványvilágot, részletes és hiteles karaktereket tudnak alkotni.
De lássuk, mi is lesz ez a cucc! A Zeno Clash egy akciójáték, belső nézetes, mely elsősorban a brutális és véres közelharcra van kihegyezve, azaz inkább nevezhetjük bunyós címnek, mint lövöldözősnek, bár lesznek egzotikus tűzszerszámok, sőt speciálisan felhasználható különleges tárgyak is (ilyen lehet a balra fent látható koponya, benne egy késsel). A punk/fantasy (jó elegy...) világban játszódó sztori hőse Ghat, akit ennen vérei, a klán kitagadott, így elkeseredett utazásba kezd a tiltott sivatagon át a világ végére. Egyelőre pusztán ennyi infónk van egy kissé bizonytalan 2008-as megjelenési dátummal, plusz négy kép, melyekről jól lejön a meglehetősen egyedi és elvont hangulat. Jason Holtman, a Valve üzletfejlesztési igazgatója egyébként meglehetősen lelkesnek bizonyult, és igen innovatívnak értékelte a projektet talán bízhatunk abban, hogy nem adják akármihez a technológiát, és tényleg valami jobbfajta anyag formálódik a dél-amerikai műhelyben. Megjegyzem, igen jól esne már egy igazi, vérbeli és vérbő verekedős játék PC-re...
De lássuk, mi is lesz ez a cucc! A Zeno Clash egy akciójáték, belső nézetes, mely elsősorban a brutális és véres közelharcra van kihegyezve, azaz inkább nevezhetjük bunyós címnek, mint lövöldözősnek, bár lesznek egzotikus tűzszerszámok, sőt speciálisan felhasználható különleges tárgyak is (ilyen lehet a balra fent látható koponya, benne egy késsel). A punk/fantasy (jó elegy...) világban játszódó sztori hőse Ghat, akit ennen vérei, a klán kitagadott, így elkeseredett utazásba kezd a tiltott sivatagon át a világ végére. Egyelőre pusztán ennyi infónk van egy kissé bizonytalan 2008-as megjelenési dátummal, plusz négy kép, melyekről jól lejön a meglehetősen egyedi és elvont hangulat. Jason Holtman, a Valve üzletfejlesztési igazgatója egyébként meglehetősen lelkesnek bizonyult, és igen innovatívnak értékelte a projektet talán bízhatunk abban, hogy nem adják akármihez a technológiát, és tényleg valami jobbfajta anyag formálódik a dél-amerikai műhelyben. Megjegyzem, igen jól esne már egy igazi, vérbeli és vérbő verekedős játék PC-re...
hanem a jatekelmeny az ami igazan szamit
Nem is tudom. Ez minden, csak nem brutális
Sajnálom is, hogy olyan kevesen licencelték a Source motort... De szerencsére azért még akad néhány fejlesztő, akik látnak benne fantáziát.
Kár azért, hogy nem készült ezzel az engine-nel több játék is, mint anno a Q3 motorjával... Szerintem rendkívüli, főleg skálázhatósága miatt.
Remélem, itt is domborítani fog, és nem cseszik úgy el, mint a Vampire-ben anno...
annnak örülnék
a Postalt is szeretem
Verekedni kellesz benne
hát kitudja
a koponyával meg biztos vmi mágiát lehet alkalmazni ilyen wodoo varázslatot
aki velem szembe jön és beleállítom a kést a koponyába annak a koponyájába télleg beleáll egy kés
vagy pedig csak simán meg lehet mjad dobálni vele az ellent