A 2K Marin fejlesztésben álló, szimplán csak XCOM névre keresztelt PC-re és Xbox 360-ra készülő játék a hivatalos sajtóközlemény szerint tartalmazza majd a sorozat imádott stratégiai elemeit és komoly történetét, ám mindezt egy belső nézetes lövölde, vagyis egy FPS formájában tálalják, s ez talán mondani sem kell, nem fog tetszeni a sorozat veterán rajongóinak.
Arról, hogy maga a játékmenet miként fog kinézni, nem szól a fáma, de azt már tudjuk, hogy főszereplő gyanánt egy most még név nélküli FBI ügynököt kapunk, akit azzal a feladattal bíztak meg, hogy állítson meg egy rejtélyes és egye erősödő ellenséget, miközben a sorozathoz hűen rizikós taktikai döntések révén kell felülkerekednie a látszólag kilátástalan helyzeteken.
„A BioShock 2-vel a 2K Marin csapata bizonyította, hogy mesterei a FPS-stílusnak és a történetmesélésnek, az XCOM-mal pedig felfrissítik és tovább gazdagítják majd ezt a hőn szeretett sorozatot. A játékosok egy új nézőpontból élhetik át és tapasztalhatják meg az ijesztő és magával ragadó történetet.” -- Christoph Hartmann, a 2K Games elnöke.
Arról, hogy maga a játékmenet miként fog kinézni, nem szól a fáma, de azt már tudjuk, hogy főszereplő gyanánt egy most még név nélküli FBI ügynököt kapunk, akit azzal a feladattal bíztak meg, hogy állítson meg egy rejtélyes és egye erősödő ellenséget, miközben a sorozathoz hűen rizikós taktikai döntések révén kell felülkerekednie a látszólag kilátástalan helyzeteken.
Amúgy a témához: Majd kiderül, ha jól emlékszem, volt már egy fps próbálkozás, epic buktával az eladásokra, de látszik is, senki se emlékszik rá. Mindenesetre majd meglátjuk.
Mindig imádtam kutatgatni a különböző felszereléseket. A változatos idegenek, a bázis támadások minden oldalról adták meg a játék igazi zamatát.
Valljuk be őszintén, ezek voltak a mai modern játékok alapkövei. Néha még ma is előveszem őket, mikor "úgy zöttyen az agyam".
Személy szerint jobban örültem volna a régi felület megújításának, de csak várjunk és meglátjuk a készítők mivel rukkolnak elő.
http://ufoai.sourceforge.net/?page=Home
akárki ingyé' letöltheti az eredeti x-com felújított grafikájú, de ugyanolyan hangulatú változatát; ajánlott minden eltévelyedő newbie-nak, na és a visszavágyó bölcseknek . (a 2K Marin pedig természetesen monnyonle )
Kár hogy tönkreteszik ezt a jó kis körökre osztott taktikai játék sorozatot. Asszem a második részével játszottam csak komolyabban. Hangulata (zenéje) nagyon paráztató volt, tökre féltem, mikor fogja megtámadni valami az emberemet. A kedvenc idegenem az volt, amelyik belepetézett vagy beleköltözött (? már nem emlékszem) az embereimbe... nah attól rendesen teli volt a gatya
Miért nem? Stratégiai játékból csináltak FPS-t. Ugyanaz a kettő. Szerintem. De biztos megint én beszélek baromságokat...
"ha pénzt akarsz, akkor valami akciócuccba fektetsz energiát, ami jó eséllyel minden platformon kiadható lesz."
...és gusztustalan módon egy régi, bejáratott franchise neve alatt adod el. Ja, ilyen az ipar. Furcsa módon a Firaxis nem FPS-ben gyártja le az új Civilizationt, és a Starcraft sem lesz akciócím. Bár ugye ott volt rá szándék (Ghost), de szerencsére a rajongók beleköptek a levesbe...
Amúgy meg akciócímmel tele van a piac. Sok sikert egy ötszázhuszonharmadik FPS-hez a kiadónak... Bioshock, csak nem a víz alatt, hanem az űrben. Ennek tényleg több értelme van, mint egy jó TBS-nek...
Migmir: Lásd Stalker. Mondjuk ott nem FPS és Stratégiát akartak csinálni, ha nem FPSes RPG-t, kb Elder Scrollokhoz hasonlót, és mégis mi lett belőle? Semmi. Remélem ez a játék lesz az úttörője az egésznek, és sikerülni fog nekik, ez az FPS stratégia dolog . Várom a fejleményeket.
Látom a sötét jövőt, hogy a civilization is fps lesz előbb utóbb...