Nem olcsó dolog egy új konzolt piacra dobni, hiszen évek során ki kell fejleszteni magát a gépet, azt tesztelni, finomítani kell, aztán nem szabad elfelejtkezni a marketingről, a terjesztésről és nyilván a játékokról sem. Az Xbox One bemutatója az utóbbi tétel szempontjából hagyott maga után kívánnivalót, de a Microsoft azt ígérte, hogy ezt a hibájukat az E3-on korrigálni fogják, s hogy lássuk, nem a levegőbe beszélnek, elárulták: több mint egymilliárd dollárt költenek a játékokra.

A számot a Microsoft Game Studios alelnökétől, Phil Spencertől hallottuk, a Microsoft interaktív szórakoztatásért felelős elnökétől, Don Mattricktől pedig azt is megtudtuk, hogy mindez megosztottan a kizárólag a konzolra megjelenő játékokra, a különböző letölthető tartalmakra és az ideiglenes exkluzivitást biztosító üzletekre megy el, egyszóval nem kell attól tartani, hogy a játékok ügyét félvállról venné a cég, sőt éppen ellenkezőleg, erre is nagyon odafigyelnek. Várjuk tehát az E3-at, ahol kiderül, ez a rengeteg elköltött pénz mire volt elég.

xbox-one-controller.jpg

Xbox One -- Megjelenés: 2013 Q4