Lássuk hát be: akár szeretjük a konzolokat, akár nem, bizony a Blizzard halál(abb)ra keresné magát egy konzolos átiraton. Csak gondoljunk bele, a játék továbbra is terjed a PC-ken, mellette az Xbox 360 és PS3 által is csordogál a bevétel és bizonyára itt is növekedne idővel a populáció. Ezek után ez lenne a logikus lépés, ám a cégóriás egyik fejese - Itzik Ben Bassat - volt szíves közzétenni a cég álláspontját: eszük ágában sincs átpártolni konzolra is, s ez természetesen nem üzleti döntésből fakad - öngól lenne a köbön -, hanem egyszerűen szerintük nem elég kiforrott a konzol egy ilyen nagy MMO-ra. A végeredmény bizonyára egy kevésbé élvezhető, bughegyekből álló program lenne, ami csak púp lenne a Blizzard hátán. Ettől függetlenül szerintem elképzelhető hogy néhány éven belül megváltoznak az ilyen nagy emberek véleményei a témát illetően. Mellesleg a "kisbetűs" résznél azt is megtudhatta a nagyérdemű, hogy évente 1 kiegészítéssel kívánják bővíteni a WoW-univerzumot. A múltkori után én kétszer is meggondolnám, remélhetőleg átlátják már a dolgot...
World of Warcraft - konzolon továbbra sem
A hűség mindenek fölött, mondhatnánk. Hiszen a World of Warcraft továbbra is csak a PC piacon fog hódítani! Bár, ha jobban megnézzük, bizony korántsem csak a hódolatról van szó...
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
World of Warcraft megjelenés:
2005. február 11.
World of Warcraft gépigény:
CPU: 800 MHz,
RAM: 512 MB,
VGA: 32 MB,
HDD: 6 GB
jövő év februárjára....