A World of Tanks hamarosan egy olyan frissítést kap, ami egyebek mellett drasztikusan javít a játék fizikáján. A patch már régóta hiányzó rombolhatóságot hoz a multiplayer program életébe, hiszen a jó öreg Havoknak köszönhetően bizonyos házak összedőlnek, a térképen elszórt járművek arrébb lökhetők, a tankunk pedig realisztikusabban reagál a terepviszonyokra és az ütközetek során elszenvedett találatokra.
Mindez természetesen támogatja a modern, többmagos rendszereket, ám aki egy régebbi gépen szeret tankcsatázni, az sem lesz kizárva, ugyanis a bonyolultabb fizikai modellezéseket le lehet kapcsolni, ráadásul ez nem jelenti azt, hogy semmilyen újdonságot sem láthat, ugyanis szerveroldali változások is jönnek.
A fejlesztőcsapat egy több mint nyolcperces videóban mutatja be töviről hegyire a frissítés keretében bemutatkozó változtatások sorát, belemenve az egyes modulok részleteibe. Ha érdekel, mit hoz a közeljövő, nézd meg az alábbi anyagot!
VSync, AA, moiton blur volt egyedül kikapcsolva és ment is 30-40 FPS körül ami számomra jó. Egyik nap megint játszok vele és nézem hogy 15-28 az FPSem, csak úgy pislogtam... Így most a normál beállításokon kell játszanom...
VSync, AA, moiton blur volt egyedül kikapcsolva és ment is 30-40 FPS körül ami számomra jó. Egyik nap megint játszok vele és nézem hogy 15-28 az FPSem, csak úgy pislogtam... Így most a normál beállításokon kell játszanom...