- Egy nappal előbb, már csütörtökön befut az új Wolfenstein PC-verziója
- A ray tracing-támogatásra még várni kell
Az ezen a héten debütáló Wolfenstein: Youngblood azon kevés játék közé tartozik, melyek támogatják a ray tracing technológiát - olyannyira, hogy az Nvidia ajándék példányokat osztogat az RTX videokártyák mellé. Úgy tűnik azonban, hogy a premierre nem lesz kész a támogatás: Jerk Gustafsson producer elmondta, még dolgoznak azon, hogy a végeredmény a lehető legjobban nézzen ki, pontos dátumot azonban nem tudott mondani.
Van azonban egy jó hírünk is - legalábbis azoknak, akik PC-re tervezik megvenni a játékot, a Bethesda ugyanis bejelentette, hogy a vártnál egy nappal korábban, már július 25-én, csütörtökön befut ez a verzió. A PS4-esek, Xbox One-osok és Switch-esek számára marad az eredeti, július 26-i premier-időpont.
Ami lehet, hogy egyszer majd így lesz, de ez a jövő bizony több mint negyed évszázad után sem érkezett még meg. Néhány techdemót ugyan láthattunk már, de az azt kipróbálók többsége gyorsan kikapcsolta inkább a lehetőséget ezekben a játékokban (talán három játék ha volt eddig, ami demózott vele?).
Néhány fanatikus Nvidiás még mindig magyarázza a bizonyítványt, hogy miért kellett tetemes felárral eladni valamit a népnek, ami jelenleg gyakorlatilag értelmetlen, kiforratlan. Persze majd visszamenőleg átalakítják a játékokat ingyenes update-k formájában, hogyne. Kilóg a lóláb. Lehet vastag pénzért nézni, ahogy szaggat a játék, egy vagyon után élvezhető a low settings.
Nem mellesleg az ilyen agyonhype-olt játékok mostanában nagyokat hasalnak, nem lennék meglepve ezen sem. A Bethesda a Fallout 76 óta valóban nagy népszerűségnek örvend, a New Orderből kínlódva adtak el 1,5 millió darabot, a New Colossust meg már két hónappal a megjelenés után 50% akcióban kellett adni, hogy vegyék egyáltalán... Ezek után ráadásul "feminist spinoff"-ként hirdetni egy folytatást elég nagy öngyilkosságnak tűnik.