• A CD Projekt RED számára nem fontos a felbontás és az fps
  • Egy maradandó játékot akarnak készíteni
  • Ezért a játékvilág és a játékmenet a legfontosabb

Az aktuális generáció beköszöntével rendkívül fontos kérdés lett, hogy milyen felbontásban és milyen sebességgel fut a játék; 1080p és 60 fps a két varázsszó, amit mindenki hallani szeretne egy új játék kapcsán, ám ezen a téren csalódást okozott a The Witcher 3, mely PS4-en ugyan 1080p-ben tárul elénk, de csak 30 fps mellett, Xbox One konzolon pedig 900p felbontással és szintén 30 fps-sel kell beérnünk.

Ezzel kapcsolatban a GamingBolt csapata megkérdezte Michał Krzemińskit, a játék művészeti producerét, hogy vissza kellett-e fogniuk magukat a hardveres limitációk miatt. Ezt a választ kapták:

„Mi nem így gondolkodunk. Ha az a célod, hogy egy olyan RPG-t készíts, ami maradandó élményt biztosít, nem a felbontáson és a képkocka-frissítési sebességen töröd a fejed. Azon gondolkodsz, hogy milyen legyen a kaland, és azon, hogy milyen legyen a világ, illetve mit tehetsz meg abban. A technikai szempont szinte másodlagos, de ez persze nem jelenti azt, hogy nem szeretnénk gyönyörű grafikát.”

Röviden tehát a CD Projekt RED egy tartalmas, szórakoztató játékot szeretne készíteni, egy olyat, ami nemcsak a grafikájával, hanem a játékmenetével is képes lenyűgözni. Nem fogunk még egy The Order: 1886-ot kapni.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!