A Watch Dogs az év első felének egyik legjobban várt játéka, s így természetes módon a figyelem kellők közepén van, ami azzal jár, hogy az utolsó porcikáját is kielemzik a játékosok, kegyelmet nem ismerve. Ezt tette egy orosz felebarátunk is, aki videóban hasonlította össze a Watch Dogs PC-s verzióját és a GTA 4 szintén személyi számítógépekre készült átiratát.
- PC
- XBOX 360
- XBOX One
- PS3
- PS4
Az eredmény magáért beszél, és nem túlságosan hízelgő a Ubisoft termékére nézve, ami sok tekintetben elmarad a Rockstar játékával szemben, pedig az 2008-ban jelent meg; a világítás, a fizika, a világ interaktív jellege mind jobb a GTA 4-ben -- legalábbis ennek a videónak a tanulsága szerint. Nézd meg magad is!
Ezek után tényleg kíváncsi az ember hogy fog kinézni a Division, de arra várni kell még legalább 1 évet és ha jól tom az már az új engine-t használja.
Ott van még a Crew is, ami ha autós játék, ténylegesen kérdéses hogy fog ott mutatni a játék.
Kicsit csalódott vagyok a WD-t illetően ezeket a képeket látva és meg is tántorított hogy meg vegyem e.
Az, hogy 2014-ben hihetetlenül erős PC-ken és új konzolokon hiányoznak a dinamikus árnyékok és rendes fényvisszaverődések, sehol sem next-gen. Úgy meg, hogy az ellenkezőjét állították 2 éve, elfogadhatatlan.
És igen, itt a hangsúly nyilván azon lesz, mi hiányzik, mert ami nem, az egyértelműen betudható az akkori hardver teljesítményének. Természetes, hogy ma lehet elképesztő textúrákkal csinálni ugyan azt, lehet tobb poligonból álló modelleket megjeleníteni és tobb fényforrást kezelni egyszerre [árnyékok nélkül, lulz], de ezt a GTAIV is tudja erősebb hardveren, csak nézz meg pár elég egyszerű modot, vagy a GTAV-ot.
Az ilyen alapvető dolgokban nyilván jobb lesz a WD, mert megvan hozzá a teljesítmény. Azt viszont nem lehet megmagyarázni, miért hiányoznak más alapvető dolgok, amik még 2008-ban is ott voltak. A GTAIV-et hasonlítsd ossze a GTASA-val. Az next-gen volt. Ez nem az. Azt állították az lesz, azt is mutogatták, aztán kiderült, hogy bullshit. Nem is értem, hogy lehet ezt bármilyen módon védeni. Teljesen kozépszerű a látvány rengeteg helyen a játékban a mai standardhoz képest.
Sokkal borzasztóbb a helyzet, ha a GTAV-hoz hasonlítja az ember, ami még mindig egy 7 éves platformon fut, mégis fejlettebb technikailag, mint a WD. Ott is megvan a volumetrikus világítás, AO, elképesztő időjárás [ami ezerszer jobb PS3-on, mint a WD a legjobb napján, egy Titan SLI-vel] real time volumetrikus felhőkkel, a velük járó árnyékokkal, széllel, esővel, viharral, villámokkal [amikhez foghatót nem nagyon látni sehol]. Nyilván mindez 720p, meg a textúrák nem olyan szépek, az árnyékok nem olyan élesek, de ez csak a vastól függ. PS4-en ezeket egy pillanat alatt lehet skálázni. Sosem attól volt valami next-gen, mert nagyobb felbontásúak lettek a textúrák, hanem mert új technológia volt alatta, vagy a meglévőt használták új módon. A WD-ban egyik sincs meg.
Plusz az euphoria, ami mellett a WD animációs-fizikai rendszere nevetséges.
Már kíváncsian várom a The Division hogy fog majd kinézni a megjelenésekor.