Warmonger: fizikus FPSAz új cím a hangzatos Warmonger – Operation: Downtown Destruction névre hallgat, és e címben tulajdonképpen minden benne van: zúzós harc, városi környezet, megsemmisítés. Utóbbi a legfőbb eleme a cuccnak, ugyanis épp úgy, mint a CellFactor, ez is az AGEIA PhysX processzorára épít. A környezet gyakorlatilag teljesen megsemmisíthető (már ami maradt belőle, ugyanis egy kisebb apokalipszis után vagyunk), és ez taktikai elem lesz: új elérési utakat nyithatunk a pálya bármely pontjára; egy mesterlövész felrobbanthatja maga mögött a lépcsőt, hogy ne érjék el, de alulról persze ki lehet robbantani alóla a padlót. E metódus miatt a pályákat más és más módon lehet „belakni”, nincs sok értelme a memorizálásnak, a „kempelő” pontok kipécézésének. Ráadásul az Unreal3 motor és a fizikai kártya nyújtotta új generációs eszközkészlet más módokon is segítségünkre siet; ha egy füsttel telített folyosón vagyunk, és alig látunk az orrunktól, egy jól elhelyezett gránáttal kibontva a falat kiszellőztethetjük a terepet – persze vigyáznunk kell, mert a huzat a parázsló lángokat is felszítja... (Megjegyzem, ez az összedolgozás nem nehéz, ugyanis az UE3 natívan támogatja az AGEIA kártyáját.)

Hat igen változatos térkép áll rendelkezésünkre: egy földalatti aréna, amely a fegyverek tesztelésére kiváló; egy utca, melynek egy-egy végét kell megtartania a szembenálló feleknek, ami a régimódi vadnyugati párbajokat idézi fel; egy lerombolt bevásárlóközpont, rengeteg járattal, csapdával; egy elhagyatott metróállomás, labirintusszerű alagútrendszerrel; egy roncsokkal teli hatalmas parkolóház, mely zártsága révén bizonyára igen „intim” csatákat fog hozni; és egy lerombolt ipartelep, csatornákkal, elárasztott területekkel.

Warmonger: fizikus FPSÖt fegyverünk lesz, ebből négyet ismerünk: egy 45-ös kézifegyver, 12 lövedékes tárral, amely másodlagos módban hármas rövidsorozatot is képes lőni; egy 9 mm-es félautomata támadókarabély, harmincas tárral, teleszkóppal, és egy hat lövedéket tartalmazó 35 mm-es gránátvetővel; egy minigun, mely elektromossággal feltöltött plazmát lő ki (200-600 lövedék), az alternatív mód egy 45 fokos szögű plazmapajzsot generál; és egy teleszkópos RPG, 66 mm-es rakétákkal. Ezen felül járművek is lesznek, mely további mókák és pörgős akciók forrása lehet.

A Warmonger a fent említett CellFactorhoz hasonlóan ingyenes lesz (október 16.-tól lehet letölteni a hivatalos oldalról), ami persze csak félig igaz, hiszen a játékhoz meg kell vásárolnunk a PhysX kártyát. A cucc amúgy érdekesnek és fogyaszthatónak tűnik, ám az AGEAI-igény miatt nem tudom, mekkora sikerre számíthat...