Mindig rosszul esik az embernek, ha olyan hírt kell megfogalmaznia, amelyben egy stúdió bezárásáról esik szó. A FASA stúdió ráadásul még csak nem is egy volt azok közül, akik élvezhetetlen játékokat tettek le az asztalra, pusztán - a termékeiket elnézve, amelyek között a MechCommander messze a legjobb, de ott volt még a MechWarrior negyedik része, illetve a Crimson Skies, valamint a Shadowrun is - nem volt bennük elég tehetség és kitartás ahhoz, hogy álmaikat véghezvigyék. Hiszen minden termékükben érezni lehetett, hogy ott volt az akarás csírája, amelyet aztán a kiadó - illetve, hát tulajdonos, aki esetünkben a Microsoft - eltaposott, saját elképzeléseire faragott, a FASA-s srácok pedig nem voltak képesek ezek között a megújult keretek között folytatni a munkát.
A fórumukon egy bejegyzésben tudatták a nagyérdeművel: a stúdió végleg bezárta a kapuit. Ami egy kissé vigasztalóan hathat, hogy senki nem került az utcára - a legtöbb dolgozó csatlakozott a Microsoft Game Studios berkeihez, hogy ott, erős kezű dizájnerek alatt kamatoztathassák a tudásukat. A hozzászólásban szó esik a Shadowrunról is, amellyel kapcsolatban a FASA-nál dolgozó Mitch elmondta: imádták azt a játékot, de tény, hogy igen csak közrejátszott a bukásukban. A hír talán a Counter-Strike klón "szerepjáték" tükrében annyira nem tragikus, de tény, hogy soha nem tudjuk meg, ez a csapat, így együtt, képes lett-e volna valaha nagyot alkotni.
A fórumukon egy bejegyzésben tudatták a nagyérdeművel: a stúdió végleg bezárta a kapuit. Ami egy kissé vigasztalóan hathat, hogy senki nem került az utcára - a legtöbb dolgozó csatlakozott a Microsoft Game Studios berkeihez, hogy ott, erős kezű dizájnerek alatt kamatoztathassák a tudásukat. A hozzászólásban szó esik a Shadowrunról is, amellyel kapcsolatban a FASA-nál dolgozó Mitch elmondta: imádták azt a játékot, de tény, hogy igen csak közrejátszott a bukásukban. A hír talán a Counter-Strike klón "szerepjáték" tükrében annyira nem tragikus, de tény, hogy soha nem tudjuk meg, ez a csapat, így együtt, képes lett-e volna valaha nagyot alkotni.
Kár hogy nincs Cromehounds pc-re is.
A Mechwarrior 3-at és a küldetéslemezt a Pirates Moont jópárszor végigjátszottam és időről időre újra nekiugrok mert nagyon tetszik.A 4-ik rész viszont a 3 után egy nagy csalódás volt irányítás szempontjából,és hangulatilag is.
Miért nem hagyták a 4-ik részt Ravennél vagy a Zippernél?
Remélem valaki csinál még hasonlóan jó meches játékot mint a 3 volt,
normálisan optimalizálva,hogy ne erőmű kelljen a játék alá.