Azt, hogy jön egy új DLC az Empire: Total Warhoz a jövő héten (Elite Units of America, december 7-én), már tudni lehetett egy ideje. De a SEGA most azt is bejelentette, hogy egy év belsős tesztelés után megnyitja a multiplayer kampánymód bétatesztjét a rajongók előtt, melyre egy rövid regisztrációt követően bárki jelentkezhet majd. Ehhez csak a hivatalos szájtra kell majd ellátogatni, de a hír megírásának pillanatában még nem volt fent az erre készített aloldal, úgyhogy várnunk kell.
Maga a béta két játékost enged majd a játék térképére, hogy akár egymás ellen játsszanak, akár szövetkezve küzdjenek meg a számítógéppel. Aki esetleg nem tudná, a térkép a Total War azon része, ahol a Rizikó társasjátékhoz és a Civilizationhöz hasonlóan körökre osztva kell mozogni, építkezni és menedzselni, míg maguk a csaták valós időben zajlanak. A béta 7-én, vagyis hétfőn kezdődik, érdemes lesz megpróbálni!
Maga a béta két játékost enged majd a játék térképére, hogy akár egymás ellen játsszanak, akár szövetkezve küzdjenek meg a számítógéppel. Aki esetleg nem tudná, a térkép a Total War azon része, ahol a Rizikó társasjátékhoz és a Civilizationhöz hasonlóan körökre osztva kell mozogni, építkezni és menedzselni, míg maguk a csaták valós időben zajlanak. A béta 7-én, vagyis hétfőn kezdődik, érdemes lesz megpróbálni!
De, ha az nem is létezne, akkor sem olyan elképzelhetetlen szerintem. Eleinte mindenki semlegesként indul a játékban (bár az Empire-ben nem tudom, hogy megy ez - még nem játszottam vele csak 1-2 órát a demó révén), csak később dől el, a diplomácia, illetve a lépések révén, hogy szövetkeznek-e a felek vagy ellenségek lesznek. Addig meg sík mindegy, hogy a másik mit csinál, elvégre az A.I. is terjeszkedett, míg mi szütyögtünk. Esetleg itt beraknak valamilyen várakozási limitet mindkét játékos részére. Tehát pl. mindenkinek van mondjuk 10 perc a rendezkedésre - mint mondjuk a Honfoglalóban is. Vagy, mint a Rizikónál, hogy a játékosok jelzik, mikor vannak készen (igaz, ezt élőben játszottam, erősen illuminált állapotban ). Így ugyan gyorsabb lesz a játék, de legalább nem kell sokat várakozni.
Vagy: átrakják az egészet valós időbe . Mondjuk így átalakulna a játék alaposan, de elvégre multiban nem lehet megállítani a csatákat, szóval annyira nem lenne elképzelhetetlen eme változtatás.
De szerintem nagy valószínűséggel a Heroes megoldását fogják követni.
S az sem lenne rossz, ha ezt esetleg régebbi játékaikban is meg lehetne oldani valahogy visszamenőleg. Persze, ha meg lesz nekem az Empire, akkor biztos rákattanok majd arra is, de nekem pl. a Rome tetszett eddig a legjobban, abban a világban is jó lenne egy ilyen lehetőség.
Na, de mindegy, éljünk a jelenben! Egyelőre ez is nagy szó, hogy végre lehet kooperatív módban tolni a kampányt.
Illetve az is rohadt izgalmas lehet, hogy egymás ellen játszunk, s a végén csak ketten maradunk. Két, hatalmas Birodalom. Legalábbis remélhetőleg, jobb esetben.
Szóval isteni ötlet ez így kezdetnek! A következő TW-re meg majd továbbfejlesztik még. S esetleg csak eszükbe jut nekik is, hogy egy MMORTS-t csináljanak ebből, a TW esetében legalábbis szerintem nagyon adja magát e lehetőség. De jó is lenne, nyamm-nyamm! 1. MMO lenne, amire már az elején beruháznék, az biztos.
Másrészt az a sereg úgyse ellene harcol, sem a másik játékos serege. Lehet egy földrész választja el egymástól a várakozó/harcoló játékost a csata helyétől. De majd meglátjuk.
Nekem az összes TW játék tetszik, és az E:TW is nagyszerű, sokkal több újítás van benne mint a Rome és a Medieval II között volt. Ezek a játékok bőven megérik a pénzüket, amik évekre is leköthetnek.
Csúcs szuper Al-t szerintem lehetetlen írni, vagy pedig 64 proci mag kéne alá. Nagy seregként és csapat testenként is lássa át a helyzetet, a terepakadályokat figyelembe véve. Dinamikusan reagáljon minden egyes megmozdulásra. Nem könnyű feladat.
bár az ostromló AI-val kezdhetnének valamit mert egy katasztrófa, most is csak ezért hagytam abba mert felidegesített az ostrom xD
Inhaler2: A másik átveszi a gép helyét áhhh akkor metudná hogy mien serege van egyrészt a gépnek másrészt az ellenfél játékosának(ugyan ez a csata megnézésével)
A kör lépésnél meg megvárjátok egymást. Aki előbb végez az ready és aztán várja míg a másik is megnyomja a homokórát és után lépnek egy kört előre.
Ez a multi kampány szerintem akkor kedvező ha egymás ellen játszik a 2 játékos. Hiszen a játékos+gép csatánál is ellene dolgozhat azzal, hogy beszáll a gép helyére.
Nagyon kíváncsi vagyok rá, remélem élvezetes lesz.