"Mindenki látni fogja, hogy a Skull and Bones egy teljes értékű alkotás" – magyarázta nemrég Yves Guillemot, a Ubisoft vezérigazgatója. "Ez egy nagyon nagy játék, ezt pedig az emberek is észre fogják venni. Voltaképp nem is AAA, hanem egyenesen AAAA címről beszélünk, ami hosszú távon fog csak igazán jól teljesíteni" – tette hozzá. A fórumokon viszont már más a helyzet. Néhányan, akik tolták a nyílt bétával, összegyűltek, hogy megvitassák, vajon megéri-e a 70, illetve 90 dolláros árcímkét a Ubisoft kalózos játéka.
A walkingdead1282 felhasználó szerint a játék "eddig rendben van", de hozzáteszi, hogy "semmiképpen sem ér" 70 dollárt. Kiemeli az olyan problémákat, mint például, hogy a hajók olyan érzést keltenek, "mintha csúsznának a vízen, ahelyett, hogy haladnának rajta keresztül", és az árboczászlók nem ugyanabban az irányban fújnak, mint a szél, ami megtöri a játékélményt. "Semmiképp sem fizetnék 70 (vagy 90) dollárt ezért a játékért" – írta egy másik játékos, aki szerint a 40-50 dollár lenne reális érte. Accomplished-Month85 szerint a Skull and Bones még ennyit sem ér, és jobb lett volna, ha a Ubisoft ingyenes játékként dobja piacra a 2013 óta készülő címet, amit aztán megpróbálnak mikrotranzakciókkal a felszínen tartani.
Egy nagyon buta arcade játéknak tűnt a szokásos Ubis sandbox fél-MMO körítéssel.