A Skull and Bones fejlesztése még 2013-ban kezdődött, amikor eredetileg az Assassin's Creed 4: Black Flag többjátékos bővítménye volt. A koncepciót idővel átdolgozták, alakítgatták és emiatt a játék a mai napig nem jelent meg (hatszor tolták el). Pár évvel ezelőtt a Kotaku arról számolt be, hogy a fejlesztési költségek elérték az elképesztő 120 millió dollárt, az egyik korábbi fejlesztő pedig állítólag azt mondta, hogy a dolgok azért estek szét, mert "Senki sem tudta, mi a f***t csinál". Az Insider Gaming információi szerint mindössze három év alatt a Ubisoft további 80 millió dollárt költött a fejlesztésre, ami így elérte a 200 milliót, aminek már Edward Kenway is nagyon örülne.
Bizonyos források az Insider Gamingnek elmondták, hogy a Ubisoft nem számít arra, hogy nyereséget termel majd a Skull and Bones, és a problémás fejlesztést a "hataloméhes menedzserekre" és az állandó irányváltásokra fogták. A jelenlegi megjelenési dátum február 16-a és ezt vélhetően már nem fogják eltolni, hiszen eleve előbbre is hozták, mint az eredetileg tervezett márciusi. Meglátjuk még, hogy a játék megtalálja-e a maga közönségét és sikeresnek bizonyul-e ennyi évvel a Black Flag után.