Az EA tisztában van azzal, hogy a játékosok minden évben egy Need for Speed: Underground folytatást szeretnének, s a cég szíves örömest el is készítené a várva várt harmadik részt, ám ezt nem teszik meg, ameddig nem garantált, hogy sikeres lesz a játék -- a Need for Seed: Rivals vezető fejlesztője, Marcus Nilsson szerint legalább 15 millió eladott példány kellene, s ez csak az egyik faktor, ennél ugyanis sokkal árnyaltabb a kép.
Az EA Ghost első embere úgy látja, hogy az emberek azért annyira kitartók az Underground 3 követelésében, mert túlteng a nosztalgia és a Halálosabb iramban filmek által behozott idealizált autóskultúra; látja ő is ezeket a kommenteket, s igyekszik egy olyan játékot készíteni, ami ezeknek eleget tesz.
Ennek megfelelően a Need for Speed: Rivals elmondása szerint kölcsönvesz bizonyos elemeket a történet és a stílus terén a múlt játékaiból, s ezeket keveri a Criterion-féle programokban látott kamerakezeléssel és fizikával. Arra viszont ne számítsunk, hogy őrült tuninglehetőségek lesznek, mert ez egyszerűen divatja múlt -- lesz azonban alakíthatóság, ez ugyanis a csapat meglátása szerint a sorozat egyik alappillére.
Need for Speed: Rivals -- Megjelenés: 2013. november 19. (PC, Xbox 360, PS3) -- Gépigény: nem ismert
Könyörgöm inkább ne, el leszek én még az Underground 1-2-vel, legalább a nosztalgiát ne tegyék tönkre.
Ui.: Hogy nézne ki a játék felépítése? Így: jó grafika, nulla tartalom, látszólagos szabadság, autolog rendszer, mert jól sikerült és ezért minden egyes rohadt játékba bele kell erőltetni, rendőrök (bár az eredeti NFSU-ban nem voltak), no tuning, és egyéb nyalánkságok, amit idestova negyedjére próbálnának eladni.
Mar reg nem azert csinalnak jatekot, hogy elvezetes vagy tobbszor vegigjatszos legyen.
Felmerik mire van igeny es azokat teszik bele, ha sok embernek ez a fontos, akkor ezt adjak.
Ma mar kevesen lepik meg, hogy csinalnak valami ujat, egyedit.
A jatekosok evrol evre folytatasokkal jatszanak, palya es a tortenet egy hangyanyit mas, a fo karakter ugyanaz, harc rendszer meg vagy copy paste, vagy elrontjak.
A kreativ jatekokat tobbnyire mar indie garazs cegeknel lehet megtalalni.
Persze erre rajott par kiado is, ezert karol fel siker garantalt indie fejlesztpket.
Erre nehéz bármit is mondani...
Nem az undergroundtól kezdődött az NFS.