Az új konzolgeneráció megjelenésével adná magát az, hogy most aztán minden játék 1080p-ben, 60 fps-sel zakatoljon. A szomorú igazság azonban az, hogy van hírértéke annak, ha ezt sikerült elérni, miközben továbbra is ennél alacsonyabb az a részletesség, amit a legtöbb fejlesztő el tudni érni -- a PS4 persze, mint sok más szempontból, ezen a téren is jobban áll, mint a riválisa, az Xbox One, s ezt a trendet szeretné folytatni a Naughty Dog.
A csapattól Arne Meyer nyilatkozta azt, hogy 1080p felbontást és 60 fps sebességet célozták meg az Uncharted: A Thief's Endnek, miután a The Last of Us Remastered fejlesztése során felismerték mennyi erő rejlik a konzolban, s most már nem akarnak visszalépni az eddig jónak látott 720p/30 fps kombinációhoz.
„Ezt szeretnénk minden játékunkkal megcélozni ebben a generációban, hiszen ez lebegett a szemünk előtt, mikor a PS4-es motort építettük; próbáljuk meg elérni az áhított felbontást és sebességet. A The Last of Us Remastereddel ez sikerül, miért ne maradnánk akkor ennél?”