A BlizzConon bemutatott új Diablo 3 játékmenet-videó és trailer szinte mindenki tetszését elnyerte, de persze az „igazi” rajongókét nem, akik ismét jobban tudnak mindent, legalábbis azt, hogy miként kellene kinéznie a játéknak.
Az egyik rajongói csoport volt is olyan kedves, és pár, hozzászólásokkal gazdagon teletűzdelt kép segítségével felvázolta a Blizzard grafikusainak, hogy szerintük mi minden nem jó -- talán nem meglepő, hogy elég sok minden kivetnivalót találtak. Elsősorban most is a világos színvilág került előtérbe, de az egyébként nagyon pofás varázslatok, illetve a textúrák és a karaktermodellek sem úszták meg a dolgot, ráadásul küldtek egy olyan képet is, amin bemutatták, hogy valójában miként kellene kinéznie a varázslatoknak.
„Azért szeretnénk változtatni az effekteken és a fényhatásokon, mert szerintünk ezek túl világosak és nem illenek a játék világába; nincs meg bennük az a Diablo-hatás -- legalábbis most. Mivel a varázslatok elfedik az ellenfeleket, túlságosan is dominálják a csatateret, és egész egyszerűn túl világosak. ” -- Mr_bartuc
A BlizzBlues oldalára beküldött képek természetesen nem maradtak ellenkritika nélkül, ugyanis a Blizzard egyik alkalmazottja, Bashiok parázs vitába kezdett a képeket feltöltő Mr_bartuccal, mondván, hogy a Diablo 2-ben is voltak élesen világító varázslatok és fegyverek, és ott mégsem zavartak senkit. Majd később elmondta, hogy szeretnék minél látványosabbá tenni a játékot, valamint elérni azt, hogy jó érzés legyen egy erős varázslat megidézése, na meg az sem árt, ha ezeket a képességeket meg lehet különböztetni egymástól, azt viszont sértőnek érzi, hogy a rajongók mindenféle tanácsokat adnak és azt hiszik, jobban tudnak játékot készíteni, mint ők.
A vita jelenleg szünetel, hiszen több mint 12 órája volt az utolsó bejegyzés, de biztos vagyok benne, hogy máshol másvalakik folytatni fogják ezt a szócsatát, és abban is biztos vagyok, hogy a Blizzard most sem fog kötélnek állni, hiszen korábban sem tette.
Az egyik rajongói csoport volt is olyan kedves, és pár, hozzászólásokkal gazdagon teletűzdelt kép segítségével felvázolta a Blizzard grafikusainak, hogy szerintük mi minden nem jó -- talán nem meglepő, hogy elég sok minden kivetnivalót találtak. Elsősorban most is a világos színvilág került előtérbe, de az egyébként nagyon pofás varázslatok, illetve a textúrák és a karaktermodellek sem úszták meg a dolgot, ráadásul küldtek egy olyan képet is, amin bemutatták, hogy valójában miként kellene kinéznie a varázslatoknak.
„Azért szeretnénk változtatni az effekteken és a fényhatásokon, mert szerintünk ezek túl világosak és nem illenek a játék világába; nincs meg bennük az a Diablo-hatás -- legalábbis most. Mivel a varázslatok elfedik az ellenfeleket, túlságosan is dominálják a csatateret, és egész egyszerűn túl világosak. ” -- Mr_bartuc
A BlizzBlues oldalára beküldött képek természetesen nem maradtak ellenkritika nélkül, ugyanis a Blizzard egyik alkalmazottja, Bashiok parázs vitába kezdett a képeket feltöltő Mr_bartuccal, mondván, hogy a Diablo 2-ben is voltak élesen világító varázslatok és fegyverek, és ott mégsem zavartak senkit. Majd később elmondta, hogy szeretnék minél látványosabbá tenni a játékot, valamint elérni azt, hogy jó érzés legyen egy erős varázslat megidézése, na meg az sem árt, ha ezeket a képességeket meg lehet különböztetni egymástól, azt viszont sértőnek érzi, hogy a rajongók mindenféle tanácsokat adnak és azt hiszik, jobban tudnak játékot készíteni, mint ők.
A vita jelenleg szünetel, hiszen több mint 12 órája volt az utolsó bejegyzés, de biztos vagyok benne, hogy máshol másvalakik folytatni fogják ezt a szócsatát, és abban is biztos vagyok, hogy a Blizzard most sem fog kötélnek állni, hiszen korábban sem tette.
De amúgy a blizzard effektjei jobban tetszenek, mint ezé a valakié aki beküldte a saját photoshoppolt cuccát.
Én is írok nekik és támogatom az eredeti változatot.
Egy 2011-ben (vagy később) debütáló játékról?
Azért ez elég vicces...
1. A srácok építő jellegű kritikát írtak a blog üzenőfalára.Pont erre való.
2. Blizzard-nak örülnie kellene ennek. A játékok 90%-ra rá sem sz@rnak a játékosok.
3. Senki sem szólította fel őket, hogy "így kell csinálni", csak ötleteket kaptak. Ha nem értenek egyet vele, nem foglalkoznak vele.
4. A képeken szereplő dolgok szerintem jogosak, más kérdés, hogy még fejlesztési stádiumban van a játék, de hát ez a legmegfelelőbb idő az ötletelésre.
5. Egy kívülálló sokkal tisztábban látja a dolgokat mint az az ember aki napi 8-10 órát tölt el vele.
Túl van ez is dramatizálva.
A Diablo 2 is felháborodást keltett annak idején, hogy nem elég darkos, aztán ma már senki nem sír emiatt, hanem vígan játszanak ma is vele.
Ez hihetetlen szőrszálhasogatás.
és azokból már marhára elegem van még az hiányozna hogy a olyan keleti zenét raknak bele amilyen a metin2-ben van éss akkor kifutok a világból
VIszont még sajna nem játszottam a játékkal és ha tényleg annyira nem tetszik a közönségnak akkor egy patchben (vagy kiegben) orvosolva lesz a hiba.
Nade így, képkockánként kioktatni a fejlesztőket, hogy hogyan kellene csinálniuk...? Ez már röhej. Nem szoktam szeretni ezt az érvet, de ha nem tetszik, nem veszik meg, ennyi.
Mellesleg már a Diablo 2 is bődületes változás volt az előd után, mind hangulatban, mind látványban sokkal pörgősebb, komolytalanabb, már-már gyerekesebb lett, szemben az első rész nyomasztó hangulatával. Mégis most meg sokan ezt a második részt hozzák fel mindenáron követendő példának, mégis sokak szerint "ez a Diablo", ettől eltérni pedig halálos bűn.
A Diablo 3 látszólag keletiesebb lesz, mint ahogy a Blizzard többi termékénél is érezni lehet az enyhe nyitást a keletiek felé. Ehhez pedig a látványosabb fényeffektek is kellenek, szóval a Blizzard tudja, mit csinál, ergo teljesen felesleges, sértő és eredménytelen az ilyen bugyuta "kioktatás"...