Ottani idő szerint 14:30-kor Laurent Detoc lép a színpadra, aki az észak-amerikai Ubisoft elnöke, és megnyitja a rendezvényt. Kijelenti, hogy szerinte az övék a legjobb felhozatal, és nem akarja feleslegesen tépni a száját.
Nem vesztegetve az idő Detoc rögtön elkezd játszani az új Rayman Raving Rabbids TV Party-val. A Nintendo Wii-n a balance boardot és a wiimote-ot használja, hogy egy snowboardszerű minijátékkal játsszon.
Ezután egy Hell's Highway előzetes következik, amiben ökölharcot is láthatunk, arról nem beszélt Detoc, hogy ilyen lesz-e a játékban. Folytatva rátér a Tom Clancy játékok sikerére, elmondja, hogy így a 10. évfordulón több mint 55 millió(!) példányban keltek el a különböző Clancy-játékok világszerte. Ezután egy új Endwar előzetes jön. Erről a játékról ugyebár tudjuk, hogy a hangunkkal irányítjuk a játékbéli osztagokat.
Egy Far Cry 2 előzetes következett, a játékot Detoc „FPS 2.0”-ként aposztrofálta. A videó után Clint Hocking, kreatív rendező, és Jonathan Morin, pályatervező lép a színpadra, és a Far Cry 2 végtelen lehetőségeiről, a játék nyújtotta szabadságról beszélnek, sajnos semmi új dolgot nem mondva, bár nem tudom, hogy a megjelenéshez ilyen közel lehet-e még érdemi újdonsággal szolgálni. Elmondják, hogy a játékban valósághűen változnak a napszakok, a tűz úgy ég, mint a valóságban, és minden küldetést a magunk szájíze szerint hajthatunk végre.
Interjú a készítővel:
Nem vesztegetve az idő Detoc rögtön elkezd játszani az új Rayman Raving Rabbids TV Party-val. A Nintendo Wii-n a balance boardot és a wiimote-ot használja, hogy egy snowboardszerű minijátékkal játsszon.
Ezután egy Hell's Highway előzetes következik, amiben ökölharcot is láthatunk, arról nem beszélt Detoc, hogy ilyen lesz-e a játékban. Folytatva rátér a Tom Clancy játékok sikerére, elmondja, hogy így a 10. évfordulón több mint 55 millió(!) példányban keltek el a különböző Clancy-játékok világszerte. Ezután egy új Endwar előzetes jön. Erről a játékról ugyebár tudjuk, hogy a hangunkkal irányítjuk a játékbéli osztagokat.
Egy Far Cry 2 előzetes következett, a játékot Detoc „FPS 2.0”-ként aposztrofálta. A videó után Clint Hocking, kreatív rendező, és Jonathan Morin, pályatervező lép a színpadra, és a Far Cry 2 végtelen lehetőségeiről, a játék nyújtotta szabadságról beszélnek, sajnos semmi új dolgot nem mondva, bár nem tudom, hogy a megjelenéshez ilyen közel lehet-e még érdemi újdonsággal szolgálni. Elmondják, hogy a játékban valósághűen változnak a napszakok, a tűz úgy ég, mint a valóságban, és minden küldetést a magunk szájíze szerint hajthatunk végre.
Interjú a készítővel:
Tony Key következik, aki bejelenti a kifejezetten a gyengébbik nemnek készített játékaikat, amik csak DS-re fognak megjelenni. Az Imagine: Movie Star, és az Imagine: New York Fashion Designer kerül bejelentésre. Az előbbiben egy filmcsillagot alakíthatunk, akinek meg kell tartania a hírnevét, míg az utóbbiban egy New York-i ruhatervező bőrébe bújhatunk. Továbbá Mr. Key leleplezte az „Ener-G” játékokat, amik a női sportokra koncentrálnak, egy füst alatt három címet is bejelentett, amik mind az Ener-G brand alatt jönnek ki: Ener-G Adventure Riders, Dance Squad, és Gym Rockets. Ez a három játék sorrendben a következő sportágaknak felel meg: lovaglás, tánc, és gimnasztika.
Louis Lamarche jött következőnek, hogy a Shaun White Snowboarding-ról beszéljen. A játék töltőképernyője egy félcső lesz, ahol trükköket gyakorolhatunk, amíg várunk. A hatalmas hegyekben, amiket szabadon bejárhatunk, kis jelzőket is elhelyezhetünk, hogy legközelebb megtaláljuk a kedvenc ugratónkat. Snowboardozás közben hógolyókkal dobálózhatunk.
Tony Key visszatér, hogy prezentálja az új Prince of Persiát, aminek új harcrendszere lesz, és az Assassin's Creed grafikus motorjára épül. A trailer után Ben Mattes, a játék producere kezd el játszani a játékkal. Hál' istennek ez a videóanyag megvan, és jó nyolc percen át lehet csodálni a játékmenetet.
Tony Key utoljára tér vissza a színpadra, hogy egy végső bejelentést tegyen, ami nem más, mint Jade Raymond, I Am Alive című új játéka. Ezzel a videóval ért véget a konferencia.
(Csak egy trailert mutattak a konferencián az I Am Alive-ből, de már tudjuk, hogy ebben a belső nézetes játékban a földrengés után lerombolt Chicagóban kell túlélnünk. Megjelenés 2009-ben.)
Louis Lamarche jött következőnek, hogy a Shaun White Snowboarding-ról beszéljen. A játék töltőképernyője egy félcső lesz, ahol trükköket gyakorolhatunk, amíg várunk. A hatalmas hegyekben, amiket szabadon bejárhatunk, kis jelzőket is elhelyezhetünk, hogy legközelebb megtaláljuk a kedvenc ugratónkat. Snowboardozás közben hógolyókkal dobálózhatunk.
Tony Key visszatér, hogy prezentálja az új Prince of Persiát, aminek új harcrendszere lesz, és az Assassin's Creed grafikus motorjára épül. A trailer után Ben Mattes, a játék producere kezd el játszani a játékkal. Hál' istennek ez a videóanyag megvan, és jó nyolc percen át lehet csodálni a játékmenetet.
Élő demó:
Tony Key utoljára tér vissza a színpadra, hogy egy végső bejelentést tegyen, ami nem más, mint Jade Raymond, I Am Alive című új játéka. Ezzel a videóval ért véget a konferencia.
(Csak egy trailert mutattak a konferencián az I Am Alive-ből, de már tudjuk, hogy ebben a belső nézetes játékban a földrengés után lerombolt Chicagóban kell túlélnünk. Megjelenés 2009-ben.)
AZ End War-t leszámítva mindet nagyon várom (jaj mi lesz így a tanulással remélem nem fognak az új VGA-ig elmenni a gépemen).
AZ End War-t leszámítva mindet nagyon várom (jaj mi lesz így a tanulással remélem nem fognak az új VGA-ig elmenni a gépemen).
I Am Alive-na erre nahyon kiváncsi vagyok,apró hírmorzsák már voltak róla,ez a trailer is nagyon ütős,de igazából egy ingame-re lennék kiváncsi,hogy mit is kell majd surviorkodnunk,érdekes-nagyon,de Raymond kissasszony azért ne nagyon kalandozzon el,mert a AC2 nagyon várjuk
I Am Alive-na erre nahyon kiváncsi vagyok,apró hírmorzsák már voltak róla,ez a trailer is nagyon ütős,de igazából egy ingame-re lennék kiváncsi,hogy mit is kell majd surviorkodnunk,érdekes-nagyon,de Raymond kissasszony azért ne nagyon kalandozzon el,mert a AC2 nagyon várjuk