A Ubisoft kis hallgatás után végre tiszta vizet öntött a pohárba, és elárulta, hogy ugyan mégis milyen felbontásban fut a Watch Dogs a Sony és a Microsoft legfrissebb konzolján. A japánok valóban félrebeszéltek, ugyanis tényleg nem tud 1080p felbontást és 60 fps-t produkálni a játék a PS4-en, bár így is előnyben van az Xbox One-nal szemben.
A kiadó közlése szerint a Watch Dogs PS4-en 900p felbontásra képes, míg Xbox One konzolon csak 729p-re, mindkét verzió pedig másodpercenkénti 30 képkocka sebességgel zakatol. A Sony gépe tehát a nyers számok terén megint megverte a Microsoftot, de a Ubisoft egyik fejlesztője, a Watch Dogs kreatív direktora, Jonathan Morin igyekezett felhívni a figyelmünket arra, hogy ezek csak számok, s nekik inkább a dinamizmus, a felfedezés és az önkifejezés a fontosabb, egyszóval a játékélmény döntsön, ne a felbontás -- nyilván PC-n nincs ilyen probléma, mifelénk ugyanis olyan felbontásban játszol, amilyenben csak akarsz, illetve hát olyanban, amit a géped elbír.
!A konzolok pedig fiatalok.Vajon mire lesznek képesek a szakik 1-2 év múlva amikor majd igazán ráéreznek az ízére és minden porcikáját ki ismerik majd a vasaknak......?