A Sony tegnap büszkén jelentette, hogy a Watch Dogs PS4-en 1080p felbontásban, 60 fps sebességgel fog futni, vagyis ezt a gépet kell venni, ha ilyen részletességben szeretné valaki élvezni a Ubisoft következő nagy dobását -- a PC-t persze most sem nézve, ahol ennél jóval több is kifacsarható a játékból.
A Sony azonban nem sokkal később visszavonta ezt a kijelentés, vagyis hát csöndben eltüntette azt, miután a Ubisoft nem kommentálta az adatokat. Az igazítást persze észrevettük, s felmerül a kérdés, hogy a Sony ezzel mégis mit akart, mikor egy korábbi pletykából úgy tudtuk meg, hogy mindkét új konzolon 30 fps lesz maximum, s csak a felbontás eltérő? Természetesen azt, hogy ismét egy fricskát nyomjon a Microsoft orra alá, amely az Xbox One-nal többször is a rövidebbet húzta, ha az fps vagy a felbontás volt terítéken, csak ugye most a Sony mellényúlt.
Természetesen az is lehet, hogy a Sony valójában igazat mondott, csak túl korán árulta el ezt az információt, vagy pont olyat mondott, amit a kiadót nem szeretett volna nyilvánosságra hozni sem most, sem később. Akárhogy is van, hamarosan kiderül az igazság.
"Egy német online videojáték magazin, a Golem jelentése szerint a Ubisoft egy nyilvános rendezvényen nekik megerősítette: 1080p felbontásban és 60fps képfrissítéssel fut a Watch Dogs nevű kémes sandbox játék PlayStation 4 verziója. Jó hír, hogy a tesztelő szerint a framerate szinte soha nem esett az említett 60fps alá, azaz a game kitűnően fut."
"Egy német online videojáték magazin, a Golem jelentése szerint a Ubisoft egy nyilvános rendezvényen nekik megerősítette: 1080p felbontásban és 60fps képfrissítéssel fut a Watch Dogs nevű kémes sandbox játék PlayStation 4 verziója. Jó hír, hogy a tesztelő szerint a framerate szinte soha nem esett az említett 60fps alá, azaz a game kitűnően fut."
Egyébként az egészben a legludasabb a hallgató Ubisoft. 2 hét van a WD megjelenéséig és még mindig nem tudni az adatokat, más játékoknál már 1-2 hónappal előtte tudtunk mindent. Csak nem arról van szó, hogy a next-gen WD annyira nem is next-gen? ;] És ha így lesz akkor személy szerint nem a gépeket fogom okolni (mert ezt a legkönnyebb) hanem azokat akik egyszerre adták ki az összes platformra!
Nem véletlen, hogy a jobb minőség érdekében egyes kiadók más csapatra bízták a last-gen verziók portolását (lásd Titanfall, CoD AW)
Sok stúdiója van az Ubi-nak is, de szerintem nem annyian dolgoztak rajta, (költséghatékonyság mindig szem előtt van) hogy minden egyes platformra a maximumot hozták ki a WD-ból.