Nem kell megijedni persze, a franciák nem vonulnak ki a piacról, egyszerű gazdasági megfontolásról van szó: az USA-ban úgy tűnik, az E3 visszanyerte régi fényét, Európában a kölni GamesCOM fogja prezentálni a szakma újdonságait, míg Ázsiában ott a hagyományos Tokyo Game Show a bemutatkozásra. E három rendezvény tulajdonképpen lefedi a három legnagyobb régiót és piacot, így ezekre fog koncentrálni a Ubisoft is. Arra persze kíváncsi leszek, hogy az említett három show milyen külsőségeket fog felmutatni, hiszen azért a gazdasági válság csak beszivárgott az iparba, mindenesetre nyilván a zárt ajtós sajtótájékoztatók helyett a több ezres tömeg számára nyitott bemutatók épp annyira megfelelő marketinget biztosítanak a készülő sikervárományos címek részére.
Ubidays: törölve
Pár éve hanyatlani kezdtek a játékipari szakrendezvények, így 2007-ben úgy döntött a Ubisoft, hogy saját eseményt szervez, melyen bemutatja készülő termékeit. Remek játékokról adhattunk hírt két éven át, május vége felé, ám ennek vége.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
De majd meglátjuk...
Így azért a Ubidays picit felesleges maradt és jobb az ilyen nagy rendezvényeken bemutatni a játékokat.
A I im alive ot pedig iszonyatosan várom már.
Tuti ütös game lessz
Jobb az, ha a Ubisoft titokban készíti játékait és majd csak később fedi fel a "kilétüket", hogy igazán nagyot durranjanak. Mert az Assassin's Creed is pl. mekkora reklámot kapott, ajnározva volt, aztán annyira nem is lett jó, mint amennyire vártuk.